• Eddam

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Hej!!

Min mens och ÄL har strulat sen sonen slutade amma så nu har jag fått Primolut Nor för att få igång mensen för att sedan börja med Pergotime!

Finns det fler i ungefär samma sits? Fler som snart ska börja med Pergotime??

• Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??
  • MD77

Håll oss på sträckbänken du bara! Glad 
    Ha en trevlig kväll och njut av en drink eller två.

Hoppas, hoppas, hoppas!
  • Eddam

Välkommen tillbaka Skrållan! Har du haft en bra semester?

Sassa: Testa dig nu då!!! Men jag förstår dig om det känns som mensen kommer komma.. Då känns det lönlöst men vi andra är ju nyfikna!!!

• sassa07

Nope, nada! Har testat mig, visar neg!!!
    *GRÅTER* skit skit skit... Tarot kan slänga sig i väggen!
    Det fanns ändå ett hopp i mig...

Nu ska jag åka iväg å njuta av 2 dagar "borta" med min lilla familj å vänner

Vi ska inte ge upp!!!

• MD77

NEJ, vad synd...men du har inte fått din mens än? I så fall så ska du inte ge upp än!

Ja, du ska verkligen njuta av din semester, ha det så bra!

Hoppas, hoppas, hoppas!
  • Eddam

Nej, vad fasen!!! Men självklart ska vi inte ge upp!!!! Vi kämpar på, NÅN gång kommer vi ju stå dör med magen i vädret..

Passa på och njut av semestern!

• Skrållan83
    sassa07 skrev 2010-07-17 10:28:55 följande:
    Skrållan83: Welcome back, måste vart skönt med lite semester

Eddam skrev 2010-07-17 17:25:57 följande:
    Välkommen tillbaka Skrållan! Har du haft en bra semester?
    Tack tack! Det hinner hända mycket här i forumet på bara några dagar... mycket läsning att ta igen. Fjällsemestern var bra. Jag slappnade verkligen av. Nu har jag varit några dagar hemma, och imorgon bär det av på ny semester... IKEAshopping och några sköna dagar i stugan i Tornedalen. Tänker faktiskt inte så mycket alls på detta med mens, ägglossning och graviditet just nu. Känns skönt att "släppa" det ett tag. 
    Så... nu blir jag borta från "datavärlden" några dagar igen. Ha det gott alla, kämpa på och försök se framåt och håll det positiva humöret vid liv! 
  • Eddam

Hur går det för alla? Någon som känner något? Någon som har börjat testa?

Här tar jag sista Pergon ikväll.. Sen håller vi tummarna för en sjujäkla ägglossing! :.-D

• Fjällräven

Får man haka på här?
    Vår kille är precis 10 månader och eftersom det tog sin lilla tid att få honom så vill jag och mannen börja rätt tidigt med syskon.
    Men lillen så tog det sig på andra kuren, hoppas på samma tur denna gång. På onsdag så börjar pergokuren sen får man hålla tummar och ligga i som kaniner ;) 

• MD77

Välkommen Fjällräven! Alla får vara härGlad Hoppas att det går lika bra att bli gravid för dig denna gång.

Själv har jag börjat testa men inget plus än, är på BIM -3 idag. De senaste dagarna har jag känt att det inte kommer att bli något, att mensen kommer att komma så jag är förberedd på det...

Hoppas, hoppas, hoppas!
  • sassa07

Klart att du ska haka på Fjällräven

Igår kväll kom mensen men j-lar vad ont jag hade i ca 2 tim på em igår! På vä. sidan nere i magen, det högg som attan och jag fick sätta mig ner när vi va i färgaffären sen gick jag å la mig en stund å det fortsatte att värka, mådde illa...
    men sen var det borta, men så har jag aldrig känt innan.

Ringde gyn igår för att se vad mitt blodprov visade men gyn.sekr kunde inte tyda vad dom skrivit?????
    Då undrade hon om jag ville att min Gyn.dr skulle ringa mig, vad tror hon?! KLART JAG VILL!!!
    Han har inte ringt ännu... *suck*

MD77: Nu hoppas jag att din mens INTE är på väg Hoppas hoppas... kommer du att testa dig helgen?

Syskonmaking: Nu håller vi tummar å tår

Min inställning till denna kuren va att, det kommer att bli barn! (nu vet jag ju inte om jag har haft ÄL) men vi har haft sex varann dag.. hur kommer det sig att det inte tar sig isf??? Det känns så självklart att man ska bli med barn nu när man får lite hjälp på traven...
    Nä nu kämpar vi....

Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??