• Eddam

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Hej!!

Min mens och ÄL har strulat sen sonen slutade amma så nu har jag fått Primolut Nor för att få igång mensen för att sedan börja med Pergotime!

Finns det fler i ungefär samma sits? Fler som snart ska börja med Pergotime??

• Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??
  • mammaSöt

Hej! Ätit pergotime 3 ggr. första försöket gav oss vår dotter som idag är 1 år, andra försöket blev jag gravid men missfall i vecka 6, och nu är jag gravid på 3:e försöket i vecka 4 eller 5. Pergotime fungerar alltså bra på mig :( (har pco)

• sassa07
    MD77 skrev 2010-07-23 20:36:22 följande:
    Vad har hänt med er mens och ÄL när ni haft uppehåll med Pergo?
    Det skulle jag med vilja veta

mammaLWB: GRATTIS till dig...

Skrållan83: Ja tänkandet kan ju gå lite överstyr...  När man minst anar det, så jag håller tummarna för dig
    Njut av semestern snart kommer vi med våra magar i vädret!
    Vi gör lite små trippar denna semestern så vem vet jag kanske har bättre tur att göra barn i en annan kommun haha...

Syskonmaking: Allt bra??
  • Eddam

Hej hej alla..

Hur går det för er alla? Ingen som ska grav-testa snart va?

Här letar jag febrilt efter ÄL.. Nävars, vi är iväg på semester och jag har inte så mycket tid för datorn just nu.. Men jag lever och är kvar!

• Skrållan83
    mammaSöt skrev 2010-07-23 20:51:02 följande:
    Hej! Ätit pergotime 3 ggr. första försöket gav oss vår dotter som idag är 1 år, andra försöket blev jag gravid men missfall i vecka 6, och nu är jag gravid på 3:e försöket i vecka 4 eller 5. Pergotime fungerar alltså bra på mig :( (har pco)
    Grattis! Vad roligt!
    Skönt att höra att det fungerar för någon... det ger en lite mer hopp.
  • Fjällräven

mammaLWB: Grattis!

Imorgon tar jag sista tabletten på kuren, sen är det bara att ligga i som kaninen  

• DubbelTrubbel
    Hejsan! 
    Ville bara kika in och berätta min lilla solskenshistoria!! Ni som börjat med Pergo, Ge  inte upp hoppet!
    Jag och sambon har försökt i 2,5 år.. fick pergo utskrivet för 3 försök i juni.. åt första kuren i slutet på juni och fick äl i början på juli. Plussade i måndags och går nu in i vecka 6! (5+1)
    Så går allt som det ska blir de bebis i mars =)

• Skrållan83
    DubbelTrubbel skrev 2010-07-24 23:06:26 följande:
    Hejsan! 
    Ville bara kika in och berätta min lilla solskenshistoria!! Ni som börjat med Pergo, Ge  inte upp hoppet!
    Jag och sambon har försökt i 2,5 år.. fick pergo utskrivet för 3 försök i juni.. åt första kuren i slutet på juni och fick äl i början på juli. Plussade i måndags och går nu in i vecka 6! (5+1)
    Så går allt som det ska blir de bebis i mars =)
    Supergrattis åt dig också!
  • Eddam

Ja, GRATTIS till er som har blivit gravida!!

Fjällräven: Ja ligg i som bara den!

Här har jag en jäkla "mensvärk", i morgon är jag på dag 14 och då fick jag ÄL förra gången, håller tummarna att den ska komma samtidigt denna gång för på onsdag gifter vi oss så det skullle ju passa fint att bli gravid då! hihi

• MD77

Det hade varit en bra tajming med ÄL på bröllopsdagen och att det blev en liten av det också Glad
    Jag håller tummarna som alltid!Glad

Stort grattis till alla  som fått Plus

Hoppas, hoppas, hoppas!
  • Skrållan83
    Eddam skrev 2010-07-25 19:11:22 följande:
    Ja, GRATTIS till er som har blivit gravida!!

Fjällräven: Ja ligg i som bara den!

Här har jag en jäkla "mensvärk", i morgon är jag på dag 14 och då fick jag ÄL förra gången, håller tummarna att den ska komma samtidigt denna gång för på onsdag gifter vi oss så det skullle ju passa fint att bli gravid då! hihi
    Ooh, mitt i allt klämmer du ur dig att ni ska gifta er?! Grattis! Vad roligt! Hoppas att ni får en fantastisk dag! Och ja, det hade ju varit passande om det kom en liten bejbis 9 månader efter bröllopsdagen. Glad
Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??