Skrållan83 skrev 2010-07-10 22:50:18 följande:
Nej nej nej, du får inte ge upp hoppet! Inte ännu! Vi ska ju kämpa, tillsammans! Och bli gravida, samtidigt, alla här! ...fast lite får man tycka synd om sig, och lite får man tjura... men det måste gå över lika fort som det kommer.
Imorgon bitti drar jag till fjälls, och blir där 10-14 dagar. Ska vandra och ska på kalvmärkning. Kommer bli skönt att komma bort från civilisationen ett tag. Ha det skönt alla, kämpa på, så hörs vi snart igen!
Nej vi får absolut inte ge upp hoppet!!! Kämpa kämpa!!!
Skönt för dig Skrållan att komma bort lite, kanske inte "tänker på det" så mycket då!!! Njut nu av en härlig semester... Hörs snart
Syskonmaking: det har säkert blivit något fel, ja man tycker ju att en känd proffessor inte ska göra några misstag!!!
Jag vet inte om jag missuppfattar dig med "vad vi ska göra" men menar du min man och jag???
Jag hoppas väl på en pergotime kur till!!! Annars får dom gärna kolla min man!!!
En av mina vänner har PCO, (det förklarar ju nu varför de tog dom ett tag att bli med barn, men ingen visste då! ) hon hade hört att mannen skulle äta nötter, ja jag vet inte vad jag ska tro på det finns ju så många "påhitt"
Jag tror att min mens kommer oxå... Igår va jag irriterad HELA dagen,på allt å alla!!! Kunde ens inte njuta på restaurang med min man å mitt barn!!!