• Eddam

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Hej!!

Min mens och ÄL har strulat sen sonen slutade amma så nu har jag fått Primolut Nor för att få igång mensen för att sedan börja med Pergotime!

Finns det fler i ungefär samma sits? Fler som snart ska börja med Pergotime??

• Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??
  • flingan
    MD77 skrev 2010-11-05 10:27:34 följande:
    Jag kände inte mycket heller...lite knasig och bubblig i magen bara, men det var kanske det extra progesteronet jag tar. Jag har inga symptom nu heller, förutom lite svullen mage, mår prima! än så länge, peppar, peppar! Glad
    Det är en djungel med alla symptom eller icke-symptom Glad.
    Söt blogg du har, kikade in en sväng.
  • MD77
    flingan skrev 2010-11-05 10:58:25 följande:
    Det är en djungel med alla symptom eller icke-symptom Glad.
    Söt blogg du har, kikade in en sväng.
    Ja, allt är så individuellt så det är svårt att veta. Förra gången var jag ganska bombsäker på att jag var gravid för jag hade en massa symptom, eller inbillade mig, men då var det minus. Så denna gången kände jag inte efter och analyserade allt utan bara försökte få tiden att gå och vips, så kom det ett plus!Glad Nej, så lätt är det ju inte men redan dagen då du har ÄL så är du gravid eller inte och då finns inte mycket du kan göra.

Hoppas verkligen att alla ni som kämpar får komma till vår gravidtråd snart!
  • flingan
    MD77 skrev 2010-11-05 12:26:13 följande:
    Ja, allt är så individuellt så det är svårt att veta. Förra gången var jag ganska bombsäker på att jag var gravid för jag hade en massa symptom, eller inbillade mig, men då var det minus. Så denna gången kände jag inte efter och analyserade allt utan bara försökte få tiden att gå och vips, så kom det ett plus!Glad Nej, så lätt är det ju inte men redan dagen då du har ÄL så är du gravid eller inte och då finns inte mycket du kan göra.

Hoppas verkligen att alla ni som kämpar får komma till vår gravidtråd snart!
    Ja, du har så rätt så. Tur att jag ska jobba hela helgen så går tiden ganska fort. Ska försöka att inte känna efter varje minut iaf. Flört
  • sassa07
    helena29 skrev 2010-11-05 08:51:20 följande:
    Kan tänka mig att man knappt kan fatta.... På vilken pergokur plussade du? Enkel dubbel?
    Jag plussade på 3:e, åt 2 kurer i rad sen ett uppehåll sen sista kuren!!! alla kurer va enkla!
    Har kämpat sen mars 09!!
  • ellenkey

Syskon: Tabletterna har kommit, tack! Ska ta första imorgon

• Eddam
    ymmmi skrev 2010-11-05 12:50:00 följande:
    det blev  Clomiphene Citrate
    Dom köpte jag med och blev graivd med dom! Lycka  till!

Ellenkey: Vad roligt!! Lycka till nu!
  • flingan

Trevlig helg tjejer!
    Själv drar jag till jobbet nu.

• ellenkey

pladder: Vad jobbar du med? Ha en bra dag på jobbet! Själv är man uppe med morgonpigga barn.

• flingan
    ellenkey skrev 2010-11-06 06:59:12 följande:
    pladder: Vad jobbar du med? Ha en bra dag på jobbet! Själv är man uppe med morgonpigga barn.
    Jobbar som handläggare inom statlig myndighet, men vi har öppet dygnet runt. Glad
    Ha en bra dag tillsammans med de morgonpigga barnen!
Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??