• Eddam

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Hej!!

Min mens och ÄL har strulat sen sonen slutade amma så nu har jag fått Primolut Nor för att få igång mensen för att sedan börja med Pergotime!

Finns det fler i ungefär samma sits? Fler som snart ska börja med Pergotime??

• Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??
  • sassa07

Jag är gravid Tog CBs test nu på morgonen! Är i chocktillstånd. Kunde inte somna igår kväll och gick upp imorse vid 5.... Enl FL sida så är BF 3 juli

• flingan
    sassa07 skrev 2010-10-26 05:52:49 följande:
    Jag är gravid Tog CBs test nu på morgonen! Är i chocktillstånd. Kunde inte somna igår kväll och gick upp imorse vid 5.... Enl FL sida så är BF 3 juli
    Stort grattis!!! Vad underbart! NU får du se till att smitta oss andra här inne så vi alla blir gravida inom kort Glad.
  • flingan

Fimpen72 - Boarago? Är det Glandin25 eller? Har funderat på att ta dessa jag med för en tjockare slemhinna. Är det därför du tar dem?
    ------------------------------------
    k berg - Kollas du upp med VUL under pergokuren? Jag fick endast ta blodprov som visade på en mycket fin äl med pergo. Hoppas nu att det finns tillräckligt kvar i kroppen för ännu en fin äl denna månad utan pergo. Är på cd 10 idag och tiden går sååå långsamt.

• Fimpen72
    flingan skrev 2010-10-26 06:34:24 följande:
    Fimpen72 - Boarago? Är det Glandin25 eller? Har funderat på att ta dessa jag med för en tjockare slemhinna. Är det därför du tar dem?
    ------------------------------------
    k berg - Kollas du upp med VUL under pergokuren? Jag fick endast ta blodprov som visade på en mycket fin äl med pergo. Hoppas nu att det finns tillräckligt kvar i kroppen för ännu en fin äl denna månad utan pergo. Är på cd 10 idag och tiden går sååå långsamt.
    Det är samma som glandin 25, gurkörtolja. (lite olika styrkor)...
    Tar den för att få tjockare slemhinna, har läst att den kan göra nytt där. Första månaden med det.

Sassa - JÄTTEGRATTIS!!!! Så himla glad över ditt plus Solig{#emotions_dlg.flower}
  • FannyB
    GRATTIS!!! tjohooooooo!!! fy f*n va skoj!! åh, va glad jag blir!! Glad nu minns jag inte riktigt, hur länge hade du försökt? vilken pergotur i ordningen var detta...? nu är det alltså 4 st i denna tråden som plussat - helt underbart!! nu följer vi andra efter tycker jag, så vi kan göra om detta till en gravidtråd istället Glad

pladdermaja - jaa, jag var på VUL 13/10. och nu på torsdag ska jag lämna blodprov. jag ska ju äta pergon varannan månad, så nästa kur med piller ska jag tillbaka på VUL.

LillaMy: detta är min första pergokur... när jag skulle köra igång så var de restade på apoteket, så jag fick vänta rätt länge. innan testade jag med apiforce 2 månader, men det funkade inget vidare vad jag kunde märka. lite mindre pms bara. jaa, jag såg att vi har BIM samma dag, jag skrev ju det i mitt förra inlägg...Flört fy så spännande det kommer att bli!!
  • Eddam
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!
  • ellenkey

sassa: GRATTIS!!!! Ni som försökt så länge!! Jätteglad för er skull!!

Ang er som testar lite alternativa metoder för att bli gravida, så kan jag säga att jag testat allt.. glandin, rosenrot, apriforce mm mm men inget har fungerat! Så nu struntar jag helt i dessa och tar det läkaren ger mig

Här känns det deppigt, som jag sagt förut gillar jag inte tiden mellan äl och bim, är rädd för att bli besviken.. igen.

• sassa07

TACK ALLA!!!
    Känns obeskrivligt!!! Jag har ringt till IVF och avbokat mötet vi skulle ha i nov. Och min man lämnade sperma prov till dom i förra veckan men vi ska få svar nästa vecka i vilket fall 

Syskonmaking & Sancia: Va ni ca i v6 när ni fick göra UL?? Jag kom ihåg med min son fick jag inte komma förrän v11, det kommer jag att vägra denna gången!!! Måste få veta att det finns en knodd där inne

kberg: Nu skall ALLA plussa! Sen blir det gravid tråd! Vi har försökt sen Mars -09

• ellenkey

sassa: hur många kurer pergo åt du innan plusset?

Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??