Hm, jo, sexlivet är ju eg regelbundet, bara problemet nu då han inte har varit i form, eller jag på förra, då jag var genomförkyld, haha...men då hade jag i alla fall..
Jag är , vet inte om jag har berättat det här. Väldigt feg att prat om allt detta med att "göra barn" med min sabo, kalladet fegt, pinsamt eller vad ni vill...
Men jag måste lära mig att meddela att nu är det äl tider.
Btw, min läkare sa att jag inte ska haka upp mig på äl tester, för de är inte alltid rätta, kan stressa en, o missvisa datumet. Vet inte om hur mycket det kan stämma...
Men jag hoppas lite på det. Klart för lite sex den här månaden, o lite fel dagar...suck..
Nåja, hoppas på tur.hade i alla fall två klara fina röda streck förra torsdagen, BIM på måndag. Kort fas den här månaden(8-10 dgr) ,så jag hoppas fasen det är nog...Har nog alrdig haft så kort...
Gör mig lite nervös...
LillaMy3 skrev 2010-10-27 17:48:47 följande:
Nu har jag varit busig... Har gått och tänkt och känt efter och hoppats nu sen äl och idag när jag kom hem från jobbet så kunde jag bara inte hålla mig. Tänkte jag måste ta ett test för att få dessa dumma förväntningar ut ur huvudet...
MEN där var svagt, men fullt synlig streck på inte så superkoncentrerat kiss... Äl +10 idag.
Oj oj oj... Hoppas det går hela vägen nu....
Jasså, minsann... =).Så det ser ut som du väntar smått då? =).Grattis i så fall...
Hoppas du kan ivsa upp ett fint test...