• Eddam

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Hej!!

Min mens och ÄL har strulat sen sonen slutade amma så nu har jag fått Primolut Nor för att få igång mensen för att sedan börja med Pergotime!

Finns det fler i ungefär samma sits? Fler som snart ska börja med Pergotime??

• Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??
  • Eddam
    MD77 skrev 2010-10-28 07:28:25 följande:
    Jag offrade ett digitalt test och det var det ju verkligen värt. KOLLA!!! Jag fattar inte att det är sant!!! Glad Nu måste jag skynda till jobbet, får smälta allt sen...hur ska jag kunna jobba...ja, ja, det får gå. Glad

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oh vad roligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • sassa07

MD77: Skit data!!! Jag kan inte se bilder just nu??? Men om Syskonmaking har skrivit GRATTIS så gör jag det med... WIIIIIIIIEEEEEEEEE TjoHOOOOOOO Grattis!!!

• Eddam
    sassa07 skrev 2010-10-28 08:51:57 följande:
    MD77: Skit data!!! Jag kan inte se bilder just nu??? Men om Syskonmaking har skrivit GRATTIS så gör jag det med... WIIIIIIIIEEEEEEEEE TjoHOOOOOOO Grattis!!!
    Det står GRAVID 1-2!!!!!!!!
  • sancia
    Eddam skrev 2010-10-28 09:01:59 följande:
    Det står GRAVID 1-2!!!!!!!!
    Åh så roligt! Stort grattis! Det blev tredje gången gillt! Skrattande

Grattis till LillaMy också! Kul med två plus samma dag!
  • ellenkey

LillaMy: Grattis! oj vad det plussas här.

MD77: Synd att du känner på dig att mensen ska komma, jag känner detsamma här fast jag bara är på dag 7 efter äl.. och progesteronet ska ju göra fasen längre, får se om det stämmer..

Vad tycker ni? Ska jag ringa gyn redan nu och få pergo utskrivet? Gyn ville ju vänta denna cykeln, eller ska jag vänta tills mensen kommer. Tänkte att om jag väntar kanske jag inte hinner börja i tid.

• Fimpen72
    MD77 skrev 2010-10-28 07:28:25 följande:
    Jag offrade ett digitalt test och det var det ju verkligen värt. KOLLA!!! Jag fattar inte att det är sant!!! Glad Nu måste jag skynda till jobbet, får smälta allt sen...hur ska jag kunna jobba...ja, ja, det får gå. Glad

ÅH grattis vännen!!! Vilket pluss regn trådet fått.
  • ellenkey

MD77: GRATTIS! Haha jag såg inte dina tester när jag skrev mitt inlägg! Då finns det hopp för mig också som också känner att mensen e på g

• flingan

LillaMy3 och MD77 -  Grattis tjejer!!! Sitter här med tårar i ögonen och är så glad för eran skull!!! Underbart med så mycket inspiration från alla era pluss!

• flingan

Blev så paff i dag, verkade på flytningarna som att äl är på gång och jag är bara på cd 12. Sist kom äl på cd 20. Tog för säkerhets skull ett ältest som visade positivt! Så jag dubbelkollade med CB och fick en Glad. Så då vet jag vad jag ska ägna mig åt ikväll och några dagar frammåt Flört

• MD77

Tack allihopa! Jag har fortfarande inte riktigt fattat det Glad Allt är så overkligt...

Hoppas, hoppas, hoppas!
Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??