• Eddam

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Hej!!

Min mens och ÄL har strulat sen sonen slutade amma så nu har jag fått Primolut Nor för att få igång mensen för att sedan börja med Pergotime!

Finns det fler i ungefär samma sits? Fler som snart ska börja med Pergotime??

• Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??
  • Eddam
    sassa07 skrev 2010-10-26 09:47:47 följande:
    TACK ALLA!!!
    Känns obeskrivligt!!! Jag har ringt till IVF och avbokat mötet vi skulle ha i nov. Och min man lämnade sperma prov till dom i förra veckan men vi ska få svar nästa vecka i vilket fall 

Syskonmaking & Sancia: Va ni ca i v6 när ni fick göra UL?? Jag kom ihåg med min son fick jag inte komma förrän v11, det kommer jag att vägra denna gången!!! Måste få veta att det finns en knodd där inne

kberg: Nu skall ALLA plussa! Sen blir det gravid tråd! Vi har försökt sen Mars -09
    Jag var där i 6+3 och då såg vi hjärtat slå.. Ring och tjata!!
    Men din gynläkare som skrivit ut Pergo vill väl kolla dig tidigt? Min gyn sa att det är viktigt att kolla så att den sitter där den ska eftersom det är ökad risk för utomkveds med Pergo. Plus att det kan vara flera stycken därinne..
  • sassa07
    ellenkey skrev 2010-10-26 10:25:39 följande:
    sassa: hur många kurer pergo åt du innan plusset?
    Detta va min 3e omgång! Åt 2 i rad sen en "pergofri" månad och nu 3e denna månaden
    --------------

Syskonmaking: Jo jag har ringt och väntar på samtal tillbaka! Lovar att jag ska tjata och bre på lite mer
    Men nu kommer jag inte att komma till min gyn utan nu blir det en ny på MVC! men jag vet inte han kanske vill kolla mig iaf! Jag ska ringa gyn mott. oxå för jag har en bokad tid med honom nästa vecka!
    Jag e nervös... skit nervös rent ut sagt! Att denna otroliga låååånga väntan är över.
    Ja tänk om det skulle vara 2 st :-/
  • sweetgirl89
    sassa07 skrev 2010-10-26 05:52:49 följande:
    Jag är gravid Tog CBs test nu på morgonen! Är i chocktillstånd. Kunde inte somna igår kväll och gick upp imorse vid 5.... Enl FL sida så är BF 3 juli
    Grattis!! då har vi BF samma BF :) kul
    ♥Elina 22/1-2010♥BF 3/7-2011♥
  • sweetgirl89
    sweetgirl89 skrev 2010-10-26 12:04:10 följande:
    Grattis!! då har vi BF samma BF :) kul
    samma DAG ska det stå så klart inte BF :P
    ♥Elina 22/1-2010♥BF 3/7-2011♥
  • ellenkey

Haha ang tvillingar så sa mannen att det inte skulle vara så dumt att få, trodde jag skulle svimma Trodde att det var en vi siktade på

Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??