FannyB skrev 2010-10-25 19:03:09 följande:
såsom du beskriver det så påminner det väldigt mycket om hur jag har det. flytningar - big time! frääääscht ;) ingen speciell trötthet dock. lite mensvärkskänningar i helgen, men kan lika gärna ha varit tarmarna som spökade. åhh, varför känner man efter så?!
skön kväll på er nu!
Har sånt där underbart teflonminne och orkar inte leta igenom tråden.. Var detta din första kur? Minst inte....
Vi har ju BIM samtidigt såg jag. Du jag och Gakken
Ja, usch, varför skall man hålla på att känna efter. Själv så hoppas hoppas hoppas jag, går och tror att "nu är jag gravid" (tänker det) men så går jag och tjatar på sambon att "detta kommer ju aaaaaldrig funka": "ja ja, får väl bli IVF efter nyår" osv med negativt gnäll. Liksom bara för att försöka få mig själv på lite andra tankar och inte hoppas så mkt. Men denna månad tror jag jag hoppas mer än på länge... Har en väldigt tudelad känsla. En väldigt stark att det lyckats, men en minst lika stark att det har det inte.
Ang vitaminer (som nämndes här tidigare i tråden) så är jag nog lite dålig på att tro på dem. Äter en mulitvitain med folsyra och hoppas det räcker. Rosenrot har jag också provat: tror det var bra för min cykel faktiskt. För mycket av det goda är inte heller bra ju, så varierad kost och 400 mik.g folsyra plus ganska mkt omega-3 tror jag på.
Kram alla tappra kämpare!! Varje månad är vi en månad närmare vårt mål!!