• Eddam

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Hej!!

Min mens och ÄL har strulat sen sonen slutade amma så nu har jag fått Primolut Nor för att få igång mensen för att sedan börja med Pergotime!

Finns det fler i ungefär samma sits? Fler som snart ska börja med Pergotime??

• Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??
  • sancia
    sassa07 skrev 2010-10-25 19:40:27 följande:

Sweetgirl: GRATTIS!!! JIIIPPIIIIIIIII

Ska ta å läsa alla inlägg strax...

Shit jag vet inte om jag ska tolka ett + på stickan :-/
    Testade mig nu på kvällen efter att vi kom hem, det visar ett svagt svagt streck... Jag har typ ta't 58 kort för att ladda upp här, men det blir inga bra kort!
    Jag har ett "billigt" test kvar och ett CB från apoteket!
    Jag är så rädd att mensen skall dyka upp att jag mår illa...

Jag sa till min sambo nu gå jag in å testar,ska du verkligen sa han, då han vet hur besviken jag blir  innan jag gick in blev jag helt skakig och hjärtat slog attans fort, och gör fortfarande :-/
    Hur 17 ska jag tolka detta....

Skrattande
    Jag vågar mig på ett grattis! Ett stort grattis till Sweetgirl också!
  • MD77
    sassa07 skrev 2010-10-25 19:51:26 följande:
    Jo jag hade ju egentligen tänkt att vänta tills imon med morgonurin. men jag kunde inte hålla mig när vi kom hem! Jag e rädd!!!

Tråkigt med din dejt, ja man ska väl ha en man med lite stake i sig!!!  men din prins kommer att stå där den dan du minst anar det.
    Hur mår du annars??? Känner du något annorlunda???
    Ja, jag klarar inte av en mes, måste ha någon med lite stake som sagtGlad

Med alla hormoner i kroppen så är det nog bara dem som spökar. Jag ser ut att vara gravid i 3:e månaden eftersom att jag är uppsvullen av progesteronet och sen är det pergon som ger värk i magen till och från. Kul att få känna på hur det känns att vara gravid...ser inte klok ut!Glad
    Hoppas, hoppas, hoppas!
  • Fimpen72

Idag kom mina Evecare från Himalaya healtcare, de som skulle hjälpa till lite =)
    Trist nog hade jag läst fel och trodde man skulle ta två kapslar/dag men det stod 2 kapslar två ggr/dag.

Men har bestämt att ta två kapslar två ggr/dag i de dagar de räcker (30 kapslar)
    Från ÄL och framåt.
    Om jag nu får ÄL av att äta 3/4dels pergo... får väl se.

Mår urka dåligt sista veckan. Tror det kan vara Borago kapslarna. tar de på morgonen med lite frukost.
    Fast sen har vi haft magsjuka hemma och jag har sådan spyfobi att jag alltid mår dåligt då.
    Är på dag dag 11 idag. ska börja ÄL testa dag 14 tänkte jag.

• sassa07

Sancia: Va inte ditt streck oxå svagt???

• sancia
    sassa07 skrev 2010-10-25 20:19:39 följande:
    Sancia: Va inte ditt streck oxå svagt???
    Jo första gången var det så svagt att bara jag såg det. Sen blev det starkare och starkare varje gång jag testade.
    Så var det första gången jag var gravid också.
  • Eddam
    sassa07 skrev 2010-10-25 19:40:27 följande:

Sweetgirl: GRATTIS!!! JIIIPPIIIIIIIII

Ska ta å läsa alla inlägg strax...

Shit jag vet inte om jag ska tolka ett + på stickan :-/
    Testade mig nu på kvällen efter att vi kom hem, det visar ett svagt svagt streck... Jag har typ ta't 58 kort för att ladda upp här, men det blir inga bra kort!
    Jag har ett "billigt" test kvar och ett CB från apoteket!
    Jag är så rädd att mensen skall dyka upp att jag mår illa...

Jag sa till min sambo nu gå jag in å testar,ska du verkligen sa han, då han vet hur besviken jag blir  innan jag gick in blev jag helt skakig och hjärtat slog attans fort, och gör fortfarande :-/
    Hur 17 ska jag tolka detta....

Jag vågar oxå skriva GRATTIS!!!!!!!!!!!
    Jag fick oxå svagt svagt på dom billiga stickorna men ett stort fett plus på CB.. Testa imorgon igen och blir det ett streck igen spelar ingen roll om det är svagt så tolka det som Gravid!!!!

Har du fått svaga plus förut fast du inte varit gravid?
  • sassa07
    Eddam skrev 2010-10-25 21:13:19 följande:
    Jag vågar oxå skriva GRATTIS!!!!!!!!!!!
    Jag fick oxå svagt svagt på dom billiga stickorna men ett stort fett plus på CB.. Testa imorgon igen och blir det ett streck igen spelar ingen roll om det är svagt så tolka det som Gravid!!!!

Har du fått svaga plus förut fast du inte varit gravid?
    Det har aldrig vart ett streck innan! Jag går här hemma speedad

Lätt att säga nu kanske men jag har inte haft jättemycket mensvärk denna gången som jag har haft innan, plus att jag har ätit som en häst och vart gråtfärdig! men vem vet???
    Usch va orolig jag känner mig! Skönt att höra att ni är fler som haft svaga streck!
    Jag var tvungen att ringa mamma och säga att jag "kanske" är gravid!
  • sassa07
    MD77 skrev 2010-10-25 20:04:35 följande:
    Ja, jag klarar inte av en mes, måste ha någon med lite stake som sagtGlad

Med alla hormoner i kroppen så är det nog bara dem som spökar. Jag ser ut att vara gravid i 3:e månaden eftersom att jag är uppsvullen av progesteronet och sen är det pergon som ger värk i magen till och från. Kul att få känna på hur det känns att vara gravid...ser inte klok ut!Glad
    Det kommer att leda till något fint om 9 månader Då kommer du att ha glömt av hur du mådde å såg ut
    Håller tummar å tår för dig
  • Eddam
    sassa07 skrev 2010-10-25 21:23:38 följande:
    Det har aldrig vart ett streck innan! Jag går här hemma speedad

Lätt att säga nu kanske men jag har inte haft jättemycket mensvärk denna gången som jag har haft innan, plus att jag har ätit som en häst och vart gråtfärdig! men vem vet???
    Usch va orolig jag känner mig! Skönt att höra att ni är fler som haft svaga streck!
    Jag var tvungen att ringa mamma och säga att jag "kanske" är gravid!
    Förstår att du är speedad, det är ju heeeelt overkligt när man plussar!! Men åhh så roligt för dig!!! Det där med att vara gråtfärdig känner jag mig  verkligen igen mig. Några dagar innan jag plussade bröt  jag ihop helt och stortjöt.. Så  det är ju ett bra tecken!

Vet du när du har BF?
Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??