MD77 skrev 2010-10-27 20:18:09 följande:
LillaMy3: GRATTIS! Vad kul! Verkar vara mångas månad denna månad, hoppas det fortsätter att vara så för oss andra

Jag har i alla kurer också haft molvärk från ÄL till BIM mer eller mindre. Denna gången upplever jag inte att det är lika mycket, kan vara så att kroppen kanske vant sig eller så är det jag som vant mig och inte känner lika mycket

Just nu har det ökat lite och jag känner mer "därnere", ilningar och milande värk, det är väl mensen som är på gång vilken dag som helst antar jag.
Denna dagen brukar vara min BIM-dag eftersom jag endast har 9 dagars lutealfas, men eftersom att jag tar extra progesteron så förlängs den, men jag vet inte hur länge...den som väntar får se...
Det är bara så tråkigt när man känner på sig att det är kört...all luft går liksom ur en...
Hoppas ilandet och molandet är positivt. Det molar inte så mkt i min magen, men drar ut mot ljumskarna. Det gör det alltid lite mellan äl och BIM, men kanske lite mer nu.
Jag tror det är så att du inte får mens så länge du tar progesteron. Men du får testa 14 dagar efter äl och se kanske?!?! Och är det då plus så är det ju bara att fortsätta så länge läkaren sagt, och är det neg så skulle jag ringa läkaren för att kolla hur länge till de skall tas...