GakkenLive skrev 2010-10-26 18:53:22 följande:
Lite ego nu då:
Var ju hos min spec läkare i går.
Alla prover såg tydligen bra ut. Jag verkade ha reagerat fint på pergon, och mina ägg verkar ha blivit större o piggare...
Gjorde en VUL med,fortfarande " fin" livmoder, och äggblåsorna såg ut som de skulle, de hade inte blivit konstiga heller...
Hon ville dock inte ge mig en kur nu, utan jag fick ordinationen att hålla reda lite på min vikt, är ju inte direkt smal så hon ville att jag skulle ner ett par kilo, fast hon trodde inte så mycket, iomed att jag har blvit gravid som "tjock".
Men jag skulle testa det, och återkomma om ett par månader,så skulle jag få bpergo utskrivet igen..
Så nu är det bara å satsa...Fast jag tycker nog det svåraste är att få karln attt fatta att nu ska man köra....han var ju sjuk sist vid äl(o fortfarande dålig) så det är ju inte så jäkla lätt att finna någon lust då.
Men frågan är om jag ska ha "samtalet" och be om lite mer runt en viss vecka... =p...
Hur gör ni??(Jag är så sjukt dålig på att prata om detta.)
Vad skönt att allt såg bra ut! Då är det bara att ligga i kring äl och hålla tummarna.
Min sambo frågar själv om äl närmar sig och håller sig informerad, då även han är ivrig
.