malika skrev 2010-10-24 00:29:34 följande:
Brukar ju ha utslag men inte alls såhär höga.. har lagt in bild i mitt galleri på ett "vanligt" test + detta, så att man kan jämföra.. Testet jag tog idag är bra mycket starkare.. tycker jag iaf
Jag slutade med P-piller för 7 månader sedan och sedan dess har jag inte haft mens en enda gång... så det är rätt länge sedan (tycker jag) och har hållit på med ÄL stickor typ 3 veckor.. en gång steg testet, men innan det ens hann bli lika stark som kontrollstrecket var nästa test mycket svagare igen...
Ja nu ska vi se till att mysa järnet några dagar och hålla tummarna för att det tar sig!!!!
Annars (som du säger) så ska jag ut på jakt efter pergo!!
Vill verkligen ha bebis NU!!
Brukar du ta några ÄL test??
och i så fall... hur brukar dom se ut?
Du måste ändra i inställningarna så alla ser ditt galleri. Nu ser man inte att du ens har ett galleri.
Jag har läst att vissa har äggstocksaktivitet flera ggr/månad men att det bara bli ägglossning vid en gång av dessa. Vi med PCO och glesa ÄL har ju svårt att använda ÄL tester men inte omöjligt.
Jag blev spontant gravid med första barnet trots mens 1-2ggr/år och det var ju inte ens säkert att jag hade ÄL vid båda gångerna.
Jag tar ÄL tester och när det är så starkt som ditt, då har jag fått ÄL.
Annars får jag svaga streck oavsett när i cykeln jag testar.