• Eddam

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Hej!!

Min mens och ÄL har strulat sen sonen slutade amma så nu har jag fått Primolut Nor för att få igång mensen för att sedan börja med Pergotime!

Finns det fler i ungefär samma sits? Fler som snart ska börja med Pergotime??

• Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??
  • sancia

Syskonmaking- Jag har läst att mellan 25-30% av alla som fullföljer sin graviditet har haft blödningar under graviditeten, så allt är säkert bra där inne. Jag är orolig för att jag inte mått fullt lika illa som förra helgen/början av veckan... Min mamma brukar säga att man börjar oroa sig när man vet att man gravid, och sen har man 20 år av oro till och från framför sig.

Uppdaterar listan.

{#emotions_dlg.flower}  BIM-lista  {#emotions_dlg.flower}

Catlover: BIM 11/10
    Rose83 : BIM 14/10
    Fimpen72: 
    - BIM 15/10
    mira69: BIM 20/10
    Sassa07: BIM 24/10
    sweetgirl89: BIM 26-28/10
    MD77: BIM 31/10
    k berg: 1/11
    GakkenLive ca 1/11
    Barnlängtan ca 7/11

Gravid Gravida Gravid

Sancia:  BF 11-06-04
    Syskonmaking

• LillaMy3

Inte riktigt äl här verkar det som. Känt av ganska svullna äggstockar sen i onsdags, men ännu inte pos på äl-test. Idag var de förvisso lika starka strecken, men teststrecket brukar vara starkare än kontrollen för mig så äl i morgon eller på söndag antagligen. Brukar ha äl ganska nära efter utslaget på äl-test misstänker jag.

Hoppas ni som är gravida och blöder lite fortsätter att vara gravida ett tag till!

• Eddam

Ni är så underbara tjejer!! Jag blir så glad när jag läser här i tråden!

Fimpen: När testade du senast?

Jag hoppas att ni har rätt och att det finns en liten en därinne.. Vi får se.. Allt fortsätter precis likadant här.. Lite ljusrosa eller blodblandade flytningar lite då och då. Men bara när jag torkar mig, inget som rinner ut eller vad man ska säga.. Ber så hemskt mycket om ursäkt för det intima.. Annars har jag mått illa nu på morgonen så det kan ju vara ett bra tecken..

Jag håller tummarna för er allihopa mina goa tjejer!!!

Syskonmaking- Jag har läst att mellan 25-30% av alla som fullföljer sin graviditet har haft blödningar under graviditeten, så allt är säkert bra där inne. Jag är orolig för att jag inte mått fullt lika illa som förra helgen/början av veckan... Min mamma brukar säga att man börjar oroa sig när man vet att man gravid, och sen har man 20 år av oro till och från framför sig. 

Skriver in mitt BF så länge så får vi se vad som händer.. 

Fimpen72: 
    - BIM 15/10
    GakkenLive ca 1/11
    Barnlängtan ca 7/11

Gravid Gravida Gravid

Syskonmaking BF 11-06-11
  • Eddam

oj, blev visst lit väl mycket kopierat ser jag.. men men.. Ni förstår nog..

• ellenkey

Fimpen: Nej alla graviditeter är ju helt olika, detta var min tredje graviditet och med de andra hade jag inte blödit en droppe. Haha nej inga symptom över huvud taget, men jag tror att det var psykiskt, för så fort jag plussat började jag må illa Förträngde det säkert eftersom jag var helt säker på att jag inte var gravid.

Innan ni började med pergo, hur var er mens då? Min mens är väldigt sparsam nu sen jag misstänker att jag inte har äl.. blöder 2-3 dagar väldigt lite, när jag visste att jag hade äl så blödde jag 5-6 dagar.

• Eddam
    ellenkey skrev 2010-10-15 12:10:26 följande:
    Innan ni började med pergo, hur var er mens då? Min mens är väldigt sparsam nu sen jag misstänker att jag inte har äl.. blöder 2-3 dagar väldigt lite, när jag visste att jag hade äl så blödde jag 5-6 dagar.
    Jag hade lång och jobbig mens innan Pergo. 8 dagar var inte ovanligt.. Med Pergo fick jag en fors av blod första 2-3 dagarna sen lugnade det ner sig men höll på i 5-8 dagar..
  • Fimpen72
    ellenkey skrev 2010-10-15 12:10:26 följande:
    Förrut hade jag ca 7-8dgr av forsande 1-2ggr/år.
    nu har jag haft 2-3dgr med forsande och annars sparsamt.

syskonmaking - tror det var i förrgår e-m som jag testade sist, väldigt negativt.
  • Fimpen72

Jahopp,. kände hur det "rann till" och så var mensen här... usch & suck.

GakkenLive ca 1/11
    Barnlängtan ca 7/11
    Fimpen72: - BIM 16/10

Gravid Gravida Gravid

Syskonmaking BF 11-06-11

• Eddam
    Fimpen72 skrev 2010-10-15 16:17:04 följande:
    Neeeej!!!!! Vilket skit!!

Har du så du ska äta Pergo igen eller äter du varannan månad?
  • MD77
    Fimpen72 skrev 2010-10-15 16:17:04 följande:

Nej, vad tråkigt...men du hänger väl på oss andra och ger inte upp!
    Hur länge har du försökt förresten?
    Hoppas, hoppas, hoppas!
Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??