Tack før alla lyckønskningar, det værmer och jag tror definitivt att de kommer att hjælpa!
Nu sitter jag på Kastrup och vøntar på flyget som ør førsenat, går inte førræn kl. 15.15. men førhoppningsvis så ær det vært det
flingan skrev 2010-10-17 07:11:32 följande:
Jaha, så kom mensen imorse
. Men jag är iaf glad över en normal cykel med 12 dagars lutealfas. Detta då mina cykler innan Pergo var helt störda, ofta med en lutealfas på 4 dagar. Till veckan får jag svar på mitt blodprov, om jag ens haft äl, vilket jag tror för det känndes rejält vid tiden för positivt ältest. Nu är det nya tag som gäller, denna månad utan pergo då jag ska äta varannan månad. Lycka till alla ni andra!
-------------------------------------------------- -
sassa07 -Jag slutade med p-pillrena i jan 2010. Första pergokuren denna omgången. Själv då?
-------------------------------------------------- ------
MD77 - Lycka till!
Synd...men bra att lutealfasen blivit længre, då kommer du lyckas næsta gång!
ellenkey skrev 2010-10-17 08:43:20 följande:
Måste bara fråga en sak, tar gyn er på allvar när ni berättat om lutealfas osv eller tror de att man hittar på eller leker läkare så att säga? Jag menar, jag VET att min lutealfas är 8 dagar då jag har äl men hur ska jag bevisa detta?
Om de inte tar dig på avllvar så tycker jag att du ska byta gynekolog! Om du nu vet att din lutealfas ær 8 daar så ska hon/han tro på dig och hjælpa dig med det! Du ska inte behøva bevisa någonting! Misstrodde din yn dig nær du berættade det?