sassa07 skrev 2010-10-18 08:18:12 följande:
-------------------
MD77: Nu håller vi tummarna! Resa iväg tidigt på morran och försenad flyg är inte det roligaste, men denna gången håller vi tummarna för ett + och då är det värt det
-----------------
Ja då är allt värt det, all väntan, alla ÄL-tester, all vånda och alla pengar...men bara om det blir plus!
FannyB skrev 2010-10-18 12:37:26 följande:
MD77 - men åh så spännande!! ska tänka på dig lite extra!
Tack! Det behövs
sancia skrev 2010-10-18 17:14:36 följande:
MD77- Tycker du är tuff! Har du någon när och kär som vet om dina försök?
Vet knappt om jag vågar skriva detta, men jag har idag sett ett litet hjärta slå väldigt fort! Och enligt VUL var jag på dag 7+2 vilket ju stämmer bra med 7+1 som jag räknat fram.
Nu funderar vi hur vi ska fira!
Ja, det är inget man gör utan att tänka efter lite först och det har jag verkligen gjort.
Alla mina närmsta vänner har vetat om det hela tiden, de har varit ett bra stöd och verkligen funnits där.
Efter mitt första försök så berättade jag för min mamma, kunde inte hålla mig. Jag hade från början tänkt att det skulle bli en överraskning för familj och släkt men det gick inte så bra
Nu när jag åkte ner så skulle vi fira min mamma hemma hos henne, jag skulle åka med min bror ut och var tvungen att ljuga och säga att jag var sjuk...kändes inte kul att ljuga. När jag var i Köpenhamn så skickade jag ett SMS till min mamma om att jag var där och självklart så satt min bror och pillade med hennes mobil och undrade ett och annat
Då mamma kände att hon var tvungen att berätta såklart, alla blev superglada! Så nu vet alla och det känns helt ok. Lite annorlunda sätt de fick veta det på bara...