• Eddam

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Hej!!

Min mens och ÄL har strulat sen sonen slutade amma så nu har jag fått Primolut Nor för att få igång mensen för att sedan börja med Pergotime!

Finns det fler i ungefär samma sits? Fler som snart ska börja med Pergotime??

• Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??
  • sweetgirl89
    sancia skrev 2010-10-12 15:11:35 följande:
    Tack för att du frågar. Jag mår bra! Dock har graviditetsillamåendet satt in med full fart. I går inte mindre än 14 gånger! men det är klart värt det. Jag ska på VUL på måndag, då är jag i vecka 7+1. Ser väldigt mycket fram emot det!
    åå lyckas till på VULet!!! :D

Så nu har jag varit på mitt andra VUL idag på dag 16 och den stora ÄB va 22.5 mm å borde släppa när som helst! ;P den lilla ÄB va 18mm tror jag men den kommer nog inte släppa ;)

Så sa läkaren nåt om 3 skiktig slemhinna?? är det bra?? slämhinnan va väldigt tjock så hoppas det är bra? nån som vet? glömde fråga läkaren va så glad över att det verkar bli ÄL snart :D
    ♥Elina 22/1-2010♥
  • Fimpen72
    sweetgirl89 skrev 2010-10-12 15:34:29 följande:
    åå lyckas till på VULet!!! :D

Så nu har jag varit på mitt andra VUL idag på dag 16 och den stora ÄB va 22.5 mm å borde släppa när som helst! ;P den lilla ÄB va 18mm tror jag men den kommer nog inte släppa ;)

Så sa läkaren nåt om 3 skiktig slemhinna?? är det bra?? slämhinnan va väldigt tjock så hoppas det är bra? nån som vet? glömde fråga läkaren va så glad över att det verkar bli ÄL snart :D
    Låter jättebra!... 3-skiktig och tjock... kan väl inte bli bättre =)

Nu måste den väl spricka snart och släppa iväg ett ägg
  • sweetgirl89
    Fimpen72 skrev 2010-10-12 16:37:27 följande:
    Låter jättebra!... 3-skiktig och tjock... kan väl inte bli bättre =)

Nu måste den väl spricka snart och släppa iväg ett ägg
    åå vad bra bra:) hoppas det!!! gick order om att mysa idag å på torsdag för säkerhets skull :) men han va helt säker på att det skulle släppa mellan idag å torsdag!
    ♥Elina 22/1-2010♥
  • sweetgirl89

flyttar BIM lite eftersom ÄL inte varit än

{#emotions_dlg.flower}  BIM-lista  {#emotions_dlg.flower}

Catlover: BIM 11/10
    Rose83 : BIM 14/10
    Fimpen72: 
    - BIM 15/10
    mira69: BIM 20/10
    Sassa07: BIM 24/10
    sweetgirl89: BIM 26-28/10
    MD77: BIM 31/10
    k berg: 1/11
    GakkenLive ca 1/11
    Barnlängtan ca 7/11
    Gravid Gravida Gravid

Sancia
    Syskonmaking

♥Elina 22/1-2010♥
  • Fimpen72

testade nyss, negativt så klart. Önskar jag kan hålla mig till söndag och se om mensen kommer.
    prutt också

• sweetgirl89
    Fimpen72 skrev 2010-10-12 17:18:28 följande:
    testade nyss, negativt så klart. Önskar jag kan hålla mig till söndag och se om mensen kommer.
    prutt också
    håller tummaran!!!
    ♥Elina 22/1-2010♥
  • Fimpen72
    Fimpen72 skrev 2010-10-12 17:18:28 följande:
    prutt också
    Ja BIM är fredag men tänkte om jag skulle orka hålla mig ngn dag efter BIM också.
    Klubba ner mig snälla :)
  • sassa07
    sancia skrev 2010-10-12 15:11:35 följande:
    Tack för att du frågar. Jag mår bra! Dock har graviditetsillamåendet satt in med full fart. I går inte mindre än 14 gånger! men det är klart värt det. Jag ska på VUL på måndag, då är jag i vecka 7+1. Ser väldigt mycket fram emot det!
    Jag tycker inte synd om dig Jodå klart jag gör, men jag förstår att det är värt det efter alla försök!
    Vi är nu inne på 19:e månaden!! Jag lovar dig att den dagen jag får ett plus skall jag bita ihop och ta all illamående å annat jobbigt som tillhör en graviditet
    ---------------
    Sweetgirl89: Jag hade oxå en 3 skikt slemhinna på mitt VUL som jag gjorde dag 10
    ----------------
    Fjällräven: När har du BIM??? Så dom menar att det inte finns en chans alla denna månaden??? Tråkigt
    ---------------

Jag e hungrig å gottesugen hela tiden! Nån annan?? Kände inte du så oxå syskonmaking???
    ------------------
    k berg: Jag gick på zonterapi i våras! Va som att vara hos en spådam oj va hon kunde berätta hur jag mådde...  Lycka till
  • ellenkey

Ska till gyn på måndag, blir spännande om jag får reda på vad som är fel, för nåt fel är det. Jag undrar bara om ni känner er pressade till sex när ni varit hos gyn efter ni börjat med pergo och gyn säger att det snart är äl? Jag har mått jättedåligt av den där sexpressen så nu tänker jag bara strunta i det och ha sex när lusten faller på. Mannen känner detsamma.. men om jag nu får börja med pergo kommer jag ju får reda på exakt när vi MÅSTE ha sex och då kommer jag känna mig stressad tror jag o må sämre än jag redan gör. Mannen behöver ju inte få veta när jag är äl, men han  märker det nog.

Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??