• Eddam

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Hej!!

Min mens och ÄL har strulat sen sonen slutade amma så nu har jag fått Primolut Nor för att få igång mensen för att sedan börja med Pergotime!

Finns det fler i ungefär samma sits? Fler som snart ska börja med Pergotime??

• Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??
  • Rose83

Om 3 dagar till ska jag testa =)
    Längtar...

• sancia
    Rose83 skrev 2010-10-11 14:49:20 följande:
    Om 3 dagar till ska jag testa =)
    Längtar...
    Hur klarar du av att hålla dig??

Håller tummarna iaf på att det ät något som ligger och gror därinne! Glad
  • Rose83
    sancia skrev 2010-10-11 15:27:41 följande:
    Hur klarar du av att hålla dig??

Håller tummarna iaf på att det ät något som ligger och gror därinne! Glad
    Tack det är alltid skönt att höra possitiva vibbar av folk... =)
    Det kmr att gå jätte bra för alla oss, vi får vänta men det kmr att komma den längtade dagen..
    Så ge aldrig upp nån här.

Lycka till du med gumman=)
  • Fimpen72

har en jobbarkompis som äter pergo för första ggn.
    Hon har inte alls några känningar men hade redan idag på dag 16 3 stora äggblåsor så hon fick sexförbud (de var ca 20mm).
    Himla tur att hon får VUL.

• sweetgirl89
    Fimpen72 skrev 2010-10-11 18:28:16 följande:
    Hon har inte alls några känningar men hade redan idag på dag 16 3 stora äggblåsor så hon fick sexförbud (de var ca 20mm).
    vilken otur :( eller dom kanske redan myst senaste dagarna så det är för sent??

ska själv på VUL imorn igen då är det på dag 16 å min stora Äb som va 16 mm dag 12,, borde va ca 24 mm och den lilla som va 13mm (som jag hoppas inte växt) kan va ca 21 mm. Hoppas verkligen att inga fler ägg än dom 2 växt till sig,, annars blir jag väldigt ledsen :(
    ♥Elina 22/1-2010♥
  • Eddam
    Fimpen72 skrev 2010-10-11 18:28:16 följande:
    Oj! Vilken tur som sagt att hon får VUL!

Testat något mer?
  • Eddam
    sweetgirl89 skrev 2010-10-11 18:34:06 följande:

ska själv på VUL imorn igen då är det på dag 16 å min stora Äb som va 16 mm dag 12,, borde va ca 24 mm och den lilla som va 13mm (som jag hoppas inte växt) kan va ca 21 mm. Hoppas verkligen att inga fler ägg än dom 2 växt till sig,, annars blir jag väldigt ledsen :(
    Hoppas den ena har växt till sig nu!!
  • Fimpen72
    Eddam skrev 2010-10-11 18:43:57 följande:
    Oj! Vilken tur som sagt att hon får VUL!

Testat något mer?
    Har faktiskt hållit mig idag =)
    Inga känningar alls.

kompisen hade inte myst och nu skulle hon inte få äta pergo förrän i december...
    Men hörde att pergo vad slut igen?
  • Fimpen72
    sweetgirl89 skrev 2010-10-11 18:34:06 följande:

Hoppas det är ett par toppenblåsor imorgon =)
  • MD77
    sassa07 skrev 2010-10-11 10:10:34 följande:
    ÄL ÄL ÄL ÄL ÄL ÄL ÄL!!!
    till er alla testoholics

Just nu har jag flytningar som är "äl flytningar", tror jag! Genomskinliga, trådiga! Äggvita känsla som nån beskrev!
    Betyder det att jag har ÄL, haft ÄL, eller att ÄL e på G????
    -----------------------
    Pladdermaja: Hoppas att du får ett pos. svar
    Härligt!Glad Jag brukar ha Äl-flytningar ca 3 dagar innan. Hoppas att det blir fin fina guldägg nu!
    Hoppas, hoppas, hoppas!
Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??