• Eddam

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Hej!!

Min mens och ÄL har strulat sen sonen slutade amma så nu har jag fått Primolut Nor för att få igång mensen för att sedan börja med Pergotime!

Finns det fler i ungefär samma sits? Fler som snart ska börja med Pergotime??

• Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??
  • flingan
    sweetgirl89 skrev 2010-10-08 16:28:47 följande:
    tack!! får VUL nu bara 1a pergokuren och är allt bra och ägget släpper (kollar med blodprov) så blir det inga fler VUL sen vid kommande kurer ;) får hoppas att det räcker!!

vart i cykeln är du nu?
    Jag är på ÄL+ 4, så nu är det väntan som gäller för min del.
  • sassa07
    GakkenLive skrev 2010-10-08 08:20:39 följande:

...har nog haft tidernas kortaste mens, knappt två dagar.Brukar ha 4 i alla fall.Kan ju iofs bero på pergon, kanske.
    Btw, någon som har fått superutbrott med finnar då ni har ätit pergo???
    Fick massor just då mensen kom...

Hur går det för er andra då?
    Jag smådeppar lite över att det inte funkade med pergon nu...:
    ... men är glad att den håller i sig en äl till...
    ....Att det är äl omkring nästa helg...
    ....Att jag har fått min läkartid den 25e =)......
    ....o ja...just det att det är FREDAG!!!!
    Ha en fin fredag alla =)

Jag tycker oxå att jag fick en massa massa finnar någon dag innan mensen skulle komma!
    Jag tror att vi alla har våra depp dagar så du är inte ensam!!! man måste få ha det ibland! Det är ingen dans på rosor vad vi får gå igenom.
    Idag kom IVF papprena på posten! Usch! känns la sådär kul...
  • sassa07

MD77&Sweetgirl: Härligt att höra att ni har fina äb och slemhinnor! Håller tummarna

• Eddam

Hejja alla ägg och slemhinnor! :) MD77: härligt att hon var så positiv! Låter ju lovande!

• MD77
    sassa07 skrev 2010-10-08 18:55:41 följande:

MD77&Sweetgirl: Härligt att höra att ni har fina äb och slemhinnor! Håller tummarna

Tack! Alla tummar behövsGlad Tredje gången gillt kanske...
    Eddam skrev 2010-10-08 19:55:03 följande:
    Hejja alla ägg och slemhinnor! :) MD77: härligt att hon var så positiv! Låter ju lovande!
    Ja, det är alltid kul när något ser bra ut, att förutsättningarna i alla fall finns. Nu ska jag bara se till att släppa ett stort fint ägg också...sen hinna ner till Danmark...mycket som ska klaffaGlad
    flingan skrev 2010-10-09 09:06:45 följande:
    Trevlig helg alla goa tjejer!!!
    Tack detsamma!
    Hoppas, hoppas, hoppas!
  • Eddam
    MD77 skrev 2010-10-09 09:10:44 följande:
    Ja, det är alltid kul när något ser bra ut, att förutsättningarna i alla fall finns. Nu ska jag bara se till att släppa ett stort fint ägg också...sen hinna ner till Danmark...mycket som ska klaffaGlad
    Den här gången kommer allt klaffa! Det känner jag på mig!!

Pladdermaja: Trevlig helg!!

Sassa: Varför känns det inte så kul med IVFpapprena? Är ni inte helt säkra på det eller? 
    Har ni gett upp Pergo nu eller vill ni försöka lite mer?
  • Rose83

testade igår om jag var gravid men ( det var 6 dagar kvar tills min mens), ger inte upp, ska testa om 5 dagar till.. =)

• Rose83
    Rose83 skrev 2010-10-09 12:41:17 följande:
    testade igår om jag var gravid men ( det var 6 dagar kvar tills min mens), ger inte upp, ska testa om 5 dagar till.. =)
    juste...och det visade negativ!
  • sweetgirl89
    Rose83 skrev 2010-10-09 12:42:27 följande:
    juste...och det visade negativ!
    hoppas på + för dig om 5 dagar!!

tack för all peppning tjejer!! det behövs just nu då fler å fler som jag känner plussar just nu efter varandra + att några andra som fått barn samtidigt som oss ska ha om nån månad igen å några +ssat nyligen oxå :/
    ♥Elina 22/1-2010♥
Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??