Fimpen72 skrev 2010-10-06 11:28:44 följande:
Att du inte tar ÄL tester? Tycker det var såå mkt lättare att mysa denna månad.
Sex "Vid behov" och sedan så när jag fick utslag så visste man ju att kravet bara fanns ngn dag eller två.
Jag var väldigt skeptiskt mot ÄL testerna, testade varje f-m kl 11 och varje kväll kl19 och visst kom utslaget ungefär när jag trodde.
Det är värt kronorna =)
Jag körde med tester från quicktest
Jag har haft stickor fr Testlagret eller om det var Babytime! Men för mig känns det bara stressigt att hålla på och testa så jag har lagt ner det med stickorna!
Tror inte min sambo har någon spec. koll när det är ÄL, så jag säger inget heller att det kan vara snart i dagarna...
--------------
Syskonmaking: Ja som sagt, jag är lättad! Ska nog bara prata! Jag ska ha med mig alla papper från min nuvarande gyn, sen ska mannen lämna spermaprov några dagar innan så att vi får ett svar när vi är där! Hoppas att det inte är några fel på honom, jobbig sits om båda har något "fel". fast sannoliketen är mindre eftersom han är Pappa till första!
Läste att man skulle vara folkbordförd på samma adress i minst 2 år! Ooops där sket det sig för oss! Vi har bott på samma adress i 6 mån (kollar dom det tro?)
(Vi bodde ihop, sen flyttade jag ifrån honom och huset, köpte lägenhet och bodde där i nästan 3 år, och nu har vi köpt hus igen)