Måste bara säga att jag tycker att den här tråden är toppen! Det finns så mycket bra information och alla är så trevliga. Vad gjorde folk som planerade barn innan FL fanns? Gick kvinnor omkring med tusen obesvarade frågor då eller? Tummen upp för er alla i den här tråden!
Ha ha, ja vad gjorde alla innan FL! Hur fick man veta allt? Kanske är det så att ju mindre man vet desto mindre oroar man sig vilket ger större chans till graviditet... Nej, det tror jag inte på! Det här är en underbar ställe och en underbar tråd som ger stöd och hopp, ni är ALLA toppen!
Är inte alla tre 25mIE/ml?
Känsligheten hos Clearblue Graviditetstest och Clearblue Digitalt Graviditetstest är 25 mIE/ml i urin.
(hittade den infon av clearblueexperten som svarade på frågor)
Jo jag tror det.. Därför blev jag så förvånad att det blev så olika?! Skumt!
Pladdermaja: Jag håller helt med dig! Det är så härligt att både få info och kunna diskutera allt med några i samma sits plus att man får spy ur sig galla och man blir ändå bra peppad!

Därför kan jag inte överge er trots att jag inte hör till er längre.. hihi
Vart ligger alla i tid nu? Är det några kvar som väntar på BIM? Eller är det ÄL väntan för alla?
Ja, här har den långa väntan på ÄL börjat...känns som evigheter dit.
Jag uppdaterade listan:
BIM-lista
Catlover: BIM 11/10
Fimpen72: - BIM 15/10
mira69: BIM 20/10
Sassa07: BIM 22/10
sweetgirl89: BIM 24/10
MD77: BIM 31/10
k berg: 1/11
GakkenLive ca 1/11
Gravida
Sancia
Syskonmaking
........................
La mig på listan igen...
Blödningen har minskat, men det kom många klumpar i dag. Har ingen direkt gyn att ringa till här, de här ett SJUKT DÅLIGT system i det här landet för hjälp anser jag, Suck.Det gör mig lite irriterad.Som sagt
var.Nu när man är lite mer insatt,
(som någon skrev,tack för Internet o Familje LIv, haha, skulle vara rådvill annnars.)
så ska jag fråga mera på min kontroll som jag ska på den 25 oktober.
Ska skriva lista =)