Eddam skrev 2010-09-27 18:49:48 följande:
Usch idag är en deppdag, har fått en känsla att jag inte har blivit gravid denna gång heller.. Vet inte varför men jag känner mig tom eller hur man ska förklara det..

Allt är Skit idag!
Jag har också haft en riktig deppdag idag

Men jag tröstshoppade lite efter jobbet, så det känns lite bättre nu iaf...
barnlängtan2011 skrev 2010-09-27 20:14:31 följande:
Får erkänna att jag oxå börjat testa, neg än så länge. Men jag är bara 6 dagar efter äl än.
Har ont i brösten och stickningar över livmodern. Hoppas det betyder något. Brukar få ont i brösten innan mens, men det är starkar nu än vanligt, men kan ju kanske bero på pergon. Vågar inte hoppas något än.
Blir lite sugen att testa progesteron, vad har det visat ni som tagit det?
Jag har ju testat för första gången den här månaden och jag har haft mindre spottings och längre lutealfas och det var ju det jag var ute efter

Sen har jag helt sluppit min vanliga hemska pms, jag brukar ha jätteont i brösten och samla på mig en massa vatten så jag blir helt svullen och det har jag sluppit den här månaden, så det är ju ett plus! Det enda jobbiga är ju att veta när man ska sluta, för plussar man så ska man ju fortsätta fram till vecka 12 och då vill man ju inte råka sluta för tidigt om det är så att man plussar sent