• Eddam

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Hej!!

Min mens och ÄL har strulat sen sonen slutade amma så nu har jag fått Primolut Nor för att få igång mensen för att sedan börja med Pergotime!

Finns det fler i ungefär samma sits? Fler som snart ska börja med Pergotime??

• Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??
  • Fimpen72
    sassa07 skrev 2010-09-27 12:47:29 följande:
    Syskonmaking: Bebisvärk
    ------------------

Gyn ringde mig idag vi hade tel.tid.
    Han vill att jag äter 2-3 omgångar pergo till, helst varann månad!
    Skulle det allt förmodan inte ta sig så är IVF nästa alternativ. Min sambo ska lämna spermieprov, har era män gjort det? (Samma pappa till sonen) han har sagt att han är villig att göra det så jag får väl se vad han säger när vi kommer hem efter jobbet.
    Min man är inte lika pos. till IVF, jag kan ju inte tvinga honom heller. Måste ju förstå hans känslor oxå. 
    ----------------------
    Min man behövde inte tackvare att vi hade en gemensam sedan tidigare.
    Du kan ju försöka bearbeta mannen ang IVF och läkaren ang att ev prova Pergo längre pga din mans åsikter om ivf...
  • Fimpen72

håller tummarna för er som tester nu i dagarna.
    Själv ÄL testar jag förmiddag + kvällar..
    Tror ÄL borde komma på fredag men hoppas på tidigare eftersom mannen åker bort fredag-lördag..

• Eddam

Usch idag är en deppdag, har fått en känsla att jag inte har blivit gravid denna gång heller.. Vet inte varför men jag känner mig tom eller hur man ska förklara det.. Allt är Skit idag!

• MD77

Skit också! Tror mensen kommit nu...den har inte satt igång ordentligt än men det kommer väl...usch vad trist!

Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77

Jag hittade ett halmstrå!Glad Tydligen så kan man få brunaktig mens trots att man är gravid så jag hoppas fortfarande liiite...känner mig lite galen men jag vill ju så gärna!Glad 

Hoppas, hoppas, hoppas!
  • sancia

Åh nej, jag som hoppades att jag skulle komma hem till lite goda nyheter. Har inte läst allt jag har missat, hur har det gått för er andra som hade BIM precis efter mig, Fjällräven och Syskonmaking?

• Fjällräven

Idag kom mensen, men det känns ändå helt ok. skönt å veta att kroppen fungerar emellanåt iaf
    Sen har jag ju en ask med pergo som ligger och väntar! 

• sassa07

Fimpen72: Det va en bra idé! Håller tummarna för äl nu då
    ----------------
    Syskonmaking: Tycker du gör rätt som har en depp dag, låt allt vara skit för en dag man måste få ha det så någon gång. Det är psyk. jobbigt det vi alla går igenom.
    Jag hoppas ju givetvis att det inte är mensverk du har! Deppa å ryck upp dig igen vi SKA klara detta!
    ---------------------
    MD77: Vad händer???
    ------------
    Fjällräven: Tråkigt med mensen,men det är nya tag nu

• barnlängtan2011
    MD77 skrev 2010-09-27 19:33:11 följande:
    Jag hittade ett halmstrå!Glad Tydligen så kan man få brunaktig mens trots att man är gravid så jag hoppas fortfarande liiite...känner mig lite galen men jag vill ju så gärna!Glad 
    Är inte helt ovanligt med blödningar i tidig grav, väntrummen på gynakuten är fulla av dem!

Kanske är nidationsblödning? Du är ju bara lite över 1 v efter äl.
  • MD77
    Eddam skrev 2010-09-27 18:49:48 följande:
    Usch idag är en deppdag, har fått en känsla att jag inte har blivit gravid denna gång heller.. Vet inte varför men jag känner mig tom eller hur man ska förklara det.. Allt är Skit idag!
    Ja, ibland är allt förjävligt! Just när man får den där känslan av att allt gått snett så blir man riktigt nere. Men efter att man varit där nere så kan det bara bli bättre. Kämpar också med deppigheten just nu. Men tillsammans klarar vi allt, bara att kolla i trådenGlad Vi kämpar på månad efter månad, och vi ger inte upp!
    sassa07 skrev 2010-09-27 20:10:11 följande:
    Fimpen72: Det va en bra idé! Håller tummarna för äl nu då
    ----------------
    Syskonmaking: Tycker du gör rätt som har en depp dag, låt allt vara skit för en dag man måste få ha det så någon gång. Det är psyk. jobbigt det vi alla går igenom.
    Jag hoppas ju givetvis att det inte är mensverk du har! Deppa å ryck upp dig igen vi SKA klara detta!
    ---------------------
    MD77: Vad händer???
    ------------
    Fjällräven: Tråkigt med mensen,men det är nya tag nu
    Ja, det undrar jag med...det har fortfarande inte kommit igång men det kommer som sagt säkert inatt...
    Varför kan man inte få som man vill ibalndGlad
    Hoppas, hoppas, hoppas!
Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??