• TyckOmMig

AVA klinik i Riga

Heja alla vad tappra och duktiga ni är alla var och en med din historia!Jag kämpar med att klara av störd nattsömn då tvillingflickorna Charlise & Elisa är vakna väldigt mycket mer än jag är van vid och vill ammas dygnet runt men underbara är dom små hela 6 veckor nu!

Kram på er alla från mig och jag håller tummarna för er alla att ni lyckas som jag vilken himmelrike det är med barn!

• TyckOmMig

MrsCecilia-två tickande hjärtan STORT GRATTIS till att få uppleva detta känner med dig och får nostalgi känslor då jag fick reda på mina tickande hjärtljud den 6/5 2013.Du kommer få uppleva så mkt fint med två små bebisar vilken bonus väl er förunnat!

• TyckOmMig

snorpan-jag valde att sätta in två pga att jag redan har erfarenhet av egna biologiska tvillingar på 5 år sedan innan och ser det verkligen som en bonus även för våra ED tvillingflickor Charlise & Elisa som föddes för drygt 2 månader sen även framöver i deras liv att de har varandra sen även pga min ålder då jag snart fyller 47 år!

• TyckOmMig

Sissan- vad underbart att du är gravid igen vilken vecka är du i nu? Blir tätt mellan barnen då?!Mellan nästan alla mina har jag 18 månader emellan och tycker det fungerat alldeles ypperligt!Ammade du-hur långt emellan behövde du vänta på att dra igång nytt försök? Antar att mensen måste igång regelbundet först eller?

• TyckOmMig

Säger också jösses vilken positiv tråd-många som lyckas härligt!Själv har jag fullt upp med våra fina tvillingflickor som är drygt 9 v nu.

• TyckOmMig

Fröken Bus-grattis till tvillingarna!Mina tvillingflickor kom v 35+2 hade hemsjukvård i 14 dgr då de gick upp lite dåligt i vikt och solade på bädd i spjälsängen men nu när de är drygt 3 månader är de runda och trinda små sötnosar!

• TyckOmMig

Fru84-när jag hade ET på kliniken var det en lördag 6/4 och vi var helt ensamma där som sista patient...träffade ingen annan då däremot träffade jag dig? då vi var nere enbart för konsultation den 6/2 och du satte in två...

Nåväl önskar dig och alla andra som kämpar på att ni lyckas det är helt underbart att få vara med om även för mig som har många egna biologiska barn sen tidigare.

• TyckOmMig

Fru84- åh nu är jag med bättre får skylla på min mindre kompetenta amningshjärna som är lite halvsenil.Nu trillade polletten ner kära du allas alias är lite hebreiska för mig självklart minns jag dig!Fina du stort lycka till nu.

• TyckOmMig

Sunlight-jag har ju en STOR barnaskara och alla mina barn är väldigt olika men visst de har ju en viss syskonlikhet med varandra.Just när den första tvillingflickan var född och jag orkade slå upp ögonen för att möta hennes blick den andre flickan for direkt till NEO då hon föddes i säte-kunde jag ju se ett visst annorlunda utseende men det har jag kunnat uppleva även från min sistfödde egna biologiska dotter om vem är du lik då?Om du förstår hur jag menar...Gener kan spegla så många olika utseende och NU är de verkligen helt och fullt mina inga som helst tvivel men för mig har det varit ganska viktigt att knyta an genom att amma dom- var lite orolig då de till en början var ganska små och gick upp dåligt i vikt-kände att det var en viktig bit för mig att kunna för att knyta an till dom fullt ut (om man nu kan/vill amma vilket jag kunde)många hormoner snurrar runt just den första knyta an perioden efter man fött och man är känsligare det går inte att sticka under med att jag ibland i början grät över olikheter som blev stora DÅ när man på tredje dagen har värsta förlossningsdeppet nu är det underbart BARA underbart förutom klart lite trötthet det är mer att ha fått TVÅ men jag är så lycklig för flickornas skull att de har varandra framöver och ALLA  mina egna barn älskar dessa fina mirakel barn. 

Svar på tråden AVA klinik i Riga