• TyckOmMig

AVA klinik i Riga

MrsCecilia-yes vad glad jag blev över att kolla av din blogg imorse-stort grattis äntligen ett pluss för dig!Hjärta

Ni andra som lyckats bli gravida eller redan har fött när börjar man nedtrappningen av sina progesteron och progynon?
    Skiljer det sig mycket beroende på om man väntar ett ellet två barn?

• TyckOmMig

Cherub-saknar dig allt väl?

Här går tiden sakta framåt är i v 10 nu med mina små guldklimpar.

Trevlig helg på er alla!

• TyckOmMig

callimero-jag var en av dom som lyckades komma på vårt konsultationssamtal sista dagen Dr Fodina jobbade där så jag har träffat henne och haft ett långt inledande samtal med henne där-sen när det väl blev dags för ET så har jag haft tur att Dr Laujkin agv oss ett gott bemötande  lyckade sätta in mina guldklimpar bra och att de fäste på första försöket embryologen har ju sitt värde i allt detta oxså och han jobbar ju kvar vad jag förstått.

• TyckOmMig

annaba-härliga nyheter att det närmar sig- förstår din längtan klart jag håller tummarna för att ett litet nationaldagspyre flyttar in hos dig!

Jag själv har gått in i v11 med mina guldklimpar!

Ha en fin helg alla!

• TyckOmMig

Sissan-tack för att du frågarHjärta jag har fått tid för KUB i nästa vecka har precis gått in  i v 12!
    Mår ganska bra faktiskt fast lite konstigt är att jag mår mest illa kväll och nattetid?Lite märkligt men men.AVA Riga vill att man håller på med progesteronet (fast lägsta dos då) ända tills v 16 märkligt trodde man fasade ut det tils nu men men!Nedtrappningsschema ser inte riktigt likadant ut som det gjorde  för tex "WildaMathilda" hennes fina blogg har fått mig att orka kämpa och inte kännt mig så ensam många gånger!

• TyckOmMig

MrsCecilia-jag blev oxså rekommenderad magnesium av Riga då jag blödde har skrivit det innan i den andra tråden om oss som nyss plussa via ÄD-apoteket har samma serie som MittValKvinna Folsyra bla.
    Blöder du mycket nu med?

• TyckOmMig

Annaba-grattis till fint hcg värde nr 1 har du fått reda på hcg värde nr 2?

Cice-lycka till med ruvningen nu av 3 embryon har dock ingen erfarenhet över att du känner dig så pass förkyld hoppas du har möjlighet att ta det lugn bara och försöka må så bra det bara går.

Idag har jag varit på SPEC MVC för samtal planering graviditetn framöver med tvillingar jag väntar då det innebär en hel del risker utöver flerbörd nu då att man gjort ÄD.

Har gått in i vecka 14 nu.

• TyckOmMig

The75-stort grattis till tillökningen av en prinsessa denna gång-njut!

Här börjar jag åter få lite ork/energi och börjar sakta känna att livet återvänder tycker det är oerhört skönt att ha fasat ut medicinerna och förhoppningsvis nu njuta då KUB gick så bra nu väntar  att få lyssna på guldklimparnas hjärtljud  i veckan och RUL i juli.

• TyckOmMig

ahm66-tänkt mycket på dig så underbart det kommer att bli imorgonkväll då det är över och du ligger med dina små guldklimpar.Har själv dessvärre inte gjort kejsarsnitt utan jag blev igångsatt med mina tvillingar hoppas att allt går bra och att du skriver när du orkar/hinner om vad det vägde och gärna vad de ska heta!Du vet var jag finns om du behöver råd eller dylikt.Kram på dig.

Svar på tråden AVA klinik i Riga