• TyckOmMig

AVA klinik i Riga

Catharina 410-hoppas allt har gått bra idag och att du nu snusar bebisdoft av dina två små underverk och stort grattis på din födelsedag!

Härligt att läsa att det är fler som fått bra hcg-värden Fröken Bus & lilly Sweet- förstår så er ivriga nervösa väntan!

Själv har jag gått in i vecka 17 igår och väntar längtar tills RUL med mina guldklimpar!

hönsmorsan-jag är oxså en av dom som går på gamla AVA då jag startade upp precis i skarven mellan Dr Fodinas flytt och ET!Plussade på första försöket jag med är så lycklig för det!

• TyckOmMig

MrsCecilia-nej vad är det jag läser...hoppas verkligen det inte är något allvarligt med bebisen på VUL på torsdag.Förstår din oro så här skulle det ju inte bli.

Fröken Bus-härligt med bra HCG siffror satte du in två embryon?

annaba-lycka till imorgon på ditt VUL och att du får se hjärtaktivitet då.

• TyckOmMig

Jag fick Progynon Progesteron och Fragmin då jag gjorde ET den 6/4 samma dos som du men fick öka progynonet då jag fick blödning vid testdagen och sen ett par dagar senare oxså.Extra C-vitamin och Magnesium ville Riga att jag då skulle ta oxså och sluta med Fragminet.Fragmin fick jag för att jag har stor livmoder då jag fött några barn sedan tidigare skulle underlätta för embryona att få fäste.Sen självmedicinerade jag men antibiotika vilket visat sig vara ett lyckat dag för min skull i alla fall.

I nuläge är jag i v 18 och väntar på RUL om ett par dagar för att se vilka som bor där inne!

Perfekt tid att göra ÄD tidsmässigt för min del med facit i hand lagom pigg just nu då jag har några barn på sommarlov som vill en massa än så länge orkar jag-värre lär det nog bli då skolorna drar igång och magen blir större och större!!!!

• TyckOmMig

Sissan -stort grattis till dottern{#emotions_dlg.flower} Vad vägde hon och har ni något namn på prinsessan?

• TyckOmMig

Tjobabi-grattis till plusset vad härligt!

Själv gjorde jag RUL igår och allt såg perfekt ut än så länge!
    Jämnstora bebisar .Vecka 19 med tvillingflickor!

• TyckOmMig

Varit på NOTCH UL/TUL igår och min graviditetet med tvillingflickor går som på räls allting är så bra det kan och jag unnar mig att känna mig lycklig för det-ledsen för er andra som det gått sämre för.Hoppas ändå ni tycker det är ok att skriva om det roliga här oxså när det fortlöper bra bägge vägde exakt lika mkt hela 644 gr vardera!

Gravid med tvillingflickor Vecka 24

• TyckOmMig

Flera som är på gång följer er och läser regelbundet.
    Önskar er lycka till givetvis.

Själv är jag nu i v 29 med tvillingflickor och det börjar bli tungt!
    Men ångrar inte en sekund att jag satte in två men det beror ju på många olika faktorer hur man väljer tror jag.
    Själv har jag redan flera barn sen tidigare och även tvillingar på snart 5 år och min donator gav väldigt stor utdelning hela 32 ägg varav 15 gick vidare med höga poäng och alltså 13 till frysen.
    Jag gravtestade inte förrens dag 11 och tog även HCG blodprov dag 11 och 13 vilket visade klart gravid.

• TyckOmMig

callimero-jag gjorde min ET sist av alla på en lördag em dom höll extra öppet för mig då det var svårt att lösa flygtiderna på helgen då i april!
    Men jag tyckte det var jätteskönt att vara på kliniken nästan själv kändes extra lyxigt fördelaktigt ingen stress och massa andra klienter som distraherade.
    Min slemhinna hade gått från 11 mm sista VUL till 9,3 då jag gjorde ET men det gick ju superbra ändå men minns att jag funderade mkt på om det var bra eller dåligt då!

Nu är det ganska tungt att vänta tvillingflickor i v29 fötterna är ordentligt svullna med tår som små korvar!
    Men vad gör det jag är så lyckligt lottad känns det som!

• TyckOmMig

callimero-ja jag går/gick på gamla AVA Riga glömde bort att du satsade på nya!
    Men ser att du fått svar att de har helgöppet!
    Snart är det din tur börjar verkligen närma sig önskar dig stort lycka till!Hjärta

Många av er som står på tur är väldigt bra pålästa pch verkar booosta upp med alla de bra kosttillskott som man eventuellt behöver inför försök.

E-vitamin och extra starka zink var vad jag tog förutom Berocca Omega-3 MittVal Kvinna inför ET sen tillkom Fragmin för min del Magnesium och extra C vitamin då jag började blöda ganska tidigt i graviditeten och blev rådd av Riga att sluta med Fragmin.Fick även Prednisilon utskrivet men valde att inte ta detta då jag har/fick struma som kom som ett brev på posten samtidigt som jag konstaterade att jag lyckats med ED.
    Innan Procren sprutan gick jag på 3 olika Flagyl behandlingar fram tills ET en del tar Doxyferm alltså antibiotikakur för att rensa ut eventuella störande bakterier! 

Svar på tråden AVA klinik i Riga