• TyckOmMig

AVA klinik i Riga

Redan-grattis till 3 fina embryon och ruvarstatus snart är du hemma igen i den härliga vårsolen och sommartiden nu ska det banne mig vara din tur!

• TyckOmMig

Angående Werlabs så kommer det bli fler alternativ längre framöver då de samarbetar med Unilabs bl.a. i Malmö till hösten det var vad jag fick som info idag från Rickard.

• TyckOmMig

annaba-välkommen tillbaka vad glad jag blir att läsa om att du snart är på gång igen.

• TyckOmMig

Redan47-tack för svar hur stor dos östrogen har du tagit och vilka dagar då- vill gärna veta mer om upplägget i normal cykel inför FET ska höra mer med Riga också antagligen får jag tillbringa fler dagar i Riga 3-4 dgr var senaste svaret från dom vet du om ens egen ÄL kan störa?

• TyckOmMig

Redan-tack för svar informativt svar som alltid -me like!Du är toppen!

Syskonförsök blir antagligen i september fått mens idag men helammar tvillingflickorna än börjat lite med gröt smakportionerna till dom försiktigt men tack och lov har jag än så länge än medgörlig kropp som fattar galoppen någorlunda.Fick dessvärre struma i samma veva som det visade sig att jag lyckades blev tvillinggravid vid första ET förra våren så är lite orolig över hur mkt mer bekymmer jag kan räknas få av ny stimulering aldrig haft bekymmer i alla mina andra normala/naturliga graviditeter av detta och inte heller ligger det i släkten så är lite orolig där tyvärr.Mitt TSH ligger på gränsen för Levaxin 2,4 nu och nya prover ska tas om en månad inför kommande försök.Ska se vad Riga anser om värdena och chanserna att kunna lyckas.Två mensperioder och att ha slutat amma rekommenderar ju Riga ska få en second opinon via universitets sjukhuset i Lund vad de anser då jag tidigare gått i Växjö då det är lite märkligt hur min kropp reagerat av medicinerna hormonpåslaget-tydligen gillades det inte alls men visst vi har två underbart goa runda småflickor i vårat hem!

Jag tycker det låter underbart skönt att slippa Procren men om jag kör i naturlig cykel lär jag få vistas i Riga ett par dagar extra och ha tillfälle att se mig mer om vilket vi inte gjorde tidigare.Känns viktigt och mycket mer aktuellt nu då vi verkligen har fått våra underverk nu och rott i land den intensiva tid det innebär att bli föräldrar till TVÅ samtidigt.

• TyckOmMig

Redan-fick tyvärr ett besynnerligt svar från min privata läkare som jag känner sen långt tillbaka och som verkligen kan min historia och hjälpt mig ned mediciner både till IVF försöken och ED försöket som lyckades förra våren men nu då för drygt två månader sedan svarade lite kort att han nog inte kunde hjälpa mig inför kommande försök jag blev oerhört chockad och besviken låtit det sjunka in då jag haft två viktiga läkarbesök i april angående struman så idag har jag även sökt honom för en förklaring varför???

Därav vistelsen i Riga 3-4dagar istället VUL krävs ju dag 10 12 och kanske 14 om inte min privata klinik ändrar sig och jag har relativt långt till min privata läkare 40 mil fram och tillbaka!

Fru84-tack för svar från dig med -du om någon vet hur jag våndades för Procren sprutan var ju så jag fann dig min vän!Kram

• TyckOmMig

Snorpan-härligt med RUL och en av varje.

Sissan-trevligt med några rader från dig du har oxså varit på RUL och väntar en liten flicka till grattis!

Mina tvillingflickor närmar sig 6 månader och jag/vi älskar dom bara mer och mer ju längre tiden går-helt underbart!

• TyckOmMig

annaba- trevligt att läsa några rader från dig.

Önskar dig stort lycka till inför kommande försök!

Svar på tråden AVA klinik i Riga