• TyckOmMig

AVA klinik i Riga

Hej på er alla fina!

I fredags den 22/11 föddes mina fina tvillingflickor jag lyckades komma till v 35+2.Allt är underbart och jag är jättelycklig!Sköt om er ni andra kämpare följer er lite mer på avstånd just nu måste ta vara på denna tid NU!

• TyckOmMig

TACK alla för gratulationerna åt mina små nyfödda tvillingflickor- vad gulliga ni är!

Redan 47-de vände sig huvud-huvud men när Tv1 fötts vände sig Tv2 och jag fick föda henne i säte.

• TyckOmMig

Sissan-tack gör gratulationen av småflickorna de kom ju lite för tidigt...var på cykel på väg till Apoteket då vattnet gick!!!Tv 2 är född i säte så en hel del nytt för mig trots många egna barn!Har hemsjukvård från NEO de har fått sola på bädd här hemma och börjar sakta vända i vikt mina små gryn väldigt olika varandra men helt oemotståndiga!

Har inte hunnit backa tillbaka och läst den senaste veckan riktigt fullt upp med att amma försöka få lite sömn och struktur men idag känns det som att allt börjar få en form tänk vilken resa vi alla gör med olika bakgrunder heja alla ni tappra jag beundrar er på ett speciellt vis då jag fått en helt annan erfarenhet av IVF försöken och denna lyckade ED på första försöket helt otroligt då jag var så dålig i min toxinförgiftningen i samma veva som ET.

Kram på er alla dags att amma nästa lilla mini tjej!

• TyckOmMig

Säger det samma till er bägge Mrs Cecilia & Redan 47-välkomna hem tillbaka igen och må ni få uppleva det jag fått göra med två ljuvliga små liv i mitt fall tvillingflickor som snart blir 3v gamla det är helt underbart men fullt upp!Kram på er alla!

• TyckOmMig

MrsCecilia-underbar läsning så här på lördags fm att du plussat igen helt fantastiskt och säger oxså vilken julklapp väl värd just dig/er!Stor kram från mig!

• TyckOmMig

Jag skriver ungefär som du Sissan-fast jag har ju fått mina tvillingflickor redan de kom en månad för tidigt men vanligt vid duplex då jag har tvillingpojkar på drygt 5 år sen tidigare men mina fina flickor var ju beräknade BF till just julafton i år vilken gåva jag är överlycklig över mina underverk!Börjar verkligen närma sig jul nu hoppas ni alla går en underbart God Jul & Gott Nytt År på er alla fina i denna tråd!

• TyckOmMig

Mrs Cecilia-håller tummarna för bra VUL/UL imorgon och JA jag är numera 16 barns mamma du undrade ju för ett tag sen...väldigt lycklig sådan med denna nya erfarenhet av ED tvillingflickorna Charlise & Elisa!

• TyckOmMig

Mrs Cecilia-underbart vilken lycka att det var TVÅ som fäst och du ska få se att det nu går vägen!

Svar på tråden AVA klinik i Riga