• TyckOmMig

AVA klinik i Riga

Redan47-håller tummarna för dig idag.Stort lycka till!

• TyckOmMig

Annaba-lycka till detta försök nu jag håller tummarna extra hårt för dig denna gång.

Fler av er som är i startgroparna trevligt att läsa om er oxså.

Själv har jag fått tillbaka mensen på riktigt men inte helt slutat amma småflickorna som närmar sig 7 månader.Nytt syskonförsök planeras in till hösten.

• TyckOmMig

Annaba-vilket bra resultat och lycka till med ruvningen nu.

Måste kolla upp statusen/kvalitén på mina 13 kvarvarande embryon i frysen inför FET till hösten glömt av det nu så här i efterhand och undrar om jag verkligen kan ha tur igen och lyckas ännu en gång...

Någon mer som gjort FET utan Procren nedregleringspruta?

Är dock inte att förglömma OTROLIGT lycklig över mina ED flickor nu snart 7 månader gamla trots jag har egna biologiska och att det lyckades på första försöket och att dom har varandra om jag mot förmodan inte skulle lyckas fler gånger tycker det är viktigt att belysa det synd att man inte kan visa sin tacksamhet indirekt till dessa kvinnor som donerar...

• TyckOmMig

Maryhe-angående ditt TSH värdet på 2,1 och att få ner det till ca 1,0 anser Riga det eller din svenska gyn att det räcker med 25 mg för att hinna få ner värdet tills den 14 juli alltså drygt en månad?

Undrar då jag själv har samma värde och min endokrina läkare ifrågasatte dosen inför mitt FET till hösten aug-sept.Fick struma av förra hormonbehandlingen inför ED som ändå resulterade i två fina tvillingflickor.

• TyckOmMig

Cecilia-stort lycka till på fredag.

Mina ED tvillingflickor föddes v 35+2 vaginalt och allt har gått jättebra världens underbaraste småflickor som växer i en rasande fart vi är överlyckliga över dom varje sekund tillsammans!

• TyckOmMig

Betula74-hur menar du med att du nu ska nedregleras med tabletter?

Jag ska förhoppningsvis vara redo för FET i nästa månades cykel då jag nu precis genomgått rejäl penicillin kur Doxyferm mot lunginflammation och bihåleinflammation men vill helst om möjligt köra i naturlig cykel.

Hur brukar ett FET se ut om man fortfarande har regelbunden mens/ÄL?

Har påtalat gamla AVA Riga att jag nu vill köra i naturlig cykel om möjligt vad hänger det på ni som kan detta bättre än jag?

Redan47-du som vet så mkt har du någon aning om hur lång tid det tar ungefär för kroppen att sänka sitt TSH värde med Levaxin?Har för mig jag läst tidigare ca 2-3 v kan det stämma?

Har fått telefontid må em angående detta av endokrin överläkare då jag inte svarat tillräckligt enbart på 25 mg nu 50 mg men kanske behöver öka ännu lite till för att pressa ner ämnesomsättningen ytterligare till om ca en månad nu?

Ska även till endokrina i Lund 6/10 angående den struma jag fick via mitt ED försök i fjol som visserligen gav mig underbara döttrar nu snart 10 månader men också rejäl bula på hö sida av halsen!Där blir det bollande av hur det här kunde hända då jag ju har egna biologiska barn sen tidigare ej struma ej heller i släkten inför nya försöket till syskon om det var/är för stor dos östrogen då jag själv producerar stor mängd än.

Är lite kluven orolig av den anledning annars längtar jag efter att få bli gravid igen med syskon till mina fina flickor snart.

• TyckOmMig

Redan47-jag håller tummarna jag också för dig imorgon och du finns i mina tankar.

Tack för vänlig input angående min fråga till dig.

Svar på tråden AVA klinik i Riga