• TyckOmMig

AVA klinik i Riga

Hjälp kära Ni som kan detta med AVA Riga-helt ny angående första kontakten och vad som krävs.Har åldern emot mig antar jag och sista halmstrået grips vill så gärna ha ett sista barn är 45 år och antar att vi behöver hjälp med äggdonation har barn sedan tidigare men oxså två missfall år 2011 som tagit på krafterna.

• TyckOmMig

Tack för era snabba svar-har fattat att man kan ta proverna hemma vad det gällde hiv hepatit syfillis mm det är väl samma test som görs då man är på MVC för inskrivning eller?Men mer då vad behövs förnyas annars här hemma i Sverige så man kan ta de mer konkreta sakerna som man måste infinna sig i Riga med måste man gå till en psykolog för att få godkänt-ja ni hör hur ivrig jag är nybörjare som en gamling som jag är få väl vänta på svar från dem har mailat nu men inte fel att kolla med er som kan ju!!!Känner mig mest dum som inte fattat att kroppen inte vill mer känslig det där.Jag som trodde jag var gjord för att föda barn och nu bara stopp och vi som vill så gärna ännu en gång ju!

• TyckOmMig

Idag har jag fått första formuläret att fylla i uppgifter om oss och de fråga om vi kan tänka oss ett första besök där-behövs det då det inte är några direkta fel på oss mer än att jag inte har tillräcklig ägglossning pga åldern...min engelska är inte så van att skriva till dom än och jag har fått en känsla av att det är svårt att få privat hjälp av läkare här hemma?Är det så?Ingen som bor i Kronobergs län i tråden?Hur gjorde ni för att allt ska flyta på så enkelt som möjligt?

• TyckOmMig

RigaMaria-den första konsultationen hoppas vi faktiskt på att den inte blir nödvändig då jag fått tips på privatläkare som kan ställa upp med det praktiska inför äggdonationsbehandlingen.Sen tror jag aldrig att det är fel säkert mer till fördel men det är inte så länge sedan jag födde sist inte att jämföra med detta men jag känner mig redo att genomföra denna resa.

• TyckOmMig