Vanna, skit också, räcker det inte nu!! Du kanske bara ska inställa dig på en "paus" på några månader, så de inte hela tiden blir att vänta o hoppas... Glad att du fått en bra läkare i alla fall. Stor kram.
Anonym skräpmola, ursch vad jobbigt! Jag fick ju missfall efter mitt tredje IVF försök på nyårsdagen, så kan absolut relatera. Tänkt dock på att mer än hälften av alla befruktningar avstannar runt tid för mens, detta pga att ägget inte var "graviditets dugligt". Alltså har din kropp med största säkerhet gjort alldelse rätt, gjort sig av med något som inte var bra. Det betyder inte att något är fel, hade du inte gjort gravtestet så tidigt hade du förmodligen bara trott att mensen var några dar sen. Jag som är inne o läser på IVF forum möter detta nästa dagligen. Att man testar plus först eftersom man vet att det finns ett befruktat ägg därinne, men att det, av naturliga själ i allra flesta fall, sendan slutar att utvecklas. Detta är förmodligen ingen direkt tröst just nu, men dnart är det ÄL igen o ni kan göra nya försök!
Jag väntar på min mens nu för att sedan börja m hormoner igen... Fick ju avbryta förra gången eftersom jag inte fick utslag på ÄL stickorna. Så segt att hela tiden får vänta, en månad till, en månad till. All oro för att det inte ska bli nåt omslag, eller hamna på helg, eller inte klara upptiningen. TIDEN BARA GÅR OCH JAG HAR INTE MASSA TID! Tror detta är den största boven för mig just nu, stressen. Fyller 37 om en månad, jag som inte ville bli gravid efter 35. Har en dålig period nu, men det går alltid över. Stor kram till er alla!