vombat skrev 2010-12-17 13:04:05 följande:
Hej! Jag vet att jag inte känner någon av er, men det känns som det. Varje gång någon får ett dåligt besked känner jag mer er och varje gång någon äntligen kan dela med sig att lite goda nyheter så blir man glad och det väcker hopp i en själv att en dag få sälla sig till skaran.
Jag håller med! Ni är ju konstigt nog de människor jag delar det mest privata med, sånt som jag inte vet att vänner ska veta om tankar och oro.
Jag blev så otroligt ledsen när jag läste om er Lavinia och Vombat. Vet inte vad jag ska skriva förutom att jag tänker på er. Jag hoppas du kan få ledigt över julhelgerna Lavinia, tycker dock att både din arbetsgivare och dina kollegor borde ha förståelse för att du har behov av att vara ledig senare om det inte går nu, du har trots allt cancer som måste behandlas! Många arbetsgivare gör undantag och låter arbetstagarna spara semester trots att man egentligen inte får i vanliga fall när sånt här händer. O självklart behöver ingen av er komma med uppmuntran till oss andra just nu, det är ju ni som behöver det!
Nästa vecka håller jag tummarna för er Vanna o Kasa.
SuperMajjsan, vad härligt!
Jag gjorde mitt sista prov denna v! Har passande nog äl så nu passar vi på :)
Kram