Hej tjejer,
Kasa jag är ledsen att det inte gick bra för dig, det är eg konstigt hur mycket man kan bry sig om människor man aldrig träffat och inte känner mer än igenom en sådanhär tråd men ni betyder massor allihopa och det känns i hjärtat både när det går bra för er och när det går sämre...
Jag hoppas så att det kommer att gå bra nästa gång, jag har en kompis som fick göra fem ivf, varav två av dessa slutade i missfall och på femte försöket lyckades det, hon har idag en liten pigg tjej på två år
Det kommer att gå bra för dig också!
Men jag håller så med i vad Vombat skrev, vi som har haft mola förtjänar att det går bra för oss! Vi har liksom haft vårt!
Var inne och försökte bli aktiv i en gravidtråd men jag känner mig så malplacerad, så mycket naivitet och klaga hit över illamående och klaga dit över hur svullen man är redan.... inse att det är en gåva att få bli gravid och att nio månader senare få en liten bebis! Jag kände mig bara som en surkärring som tyckte att alla fjantade runt så jag bestämde mig för att hålla mig där jag känner mig hemma! Hos er!
Jag har så svårt att tänka mig att denna grav kommer att gå bra, kan inte föreställa mig att jag kanske kommer att få en liten bebis i augusti... Välkomnar alla gravsymptom eftersom jag inte hade några alls med molan och de försvann efetr ett tag när jag fick mitt andra missfall i juni... nu känns ändå ömma tuttar och illamående och trötthet som ett friskhetstecken!
Kram på er alla fina!