• Skumboll

Matvägran på "riktigt", del 13

Del 13! 

Tidigare trådar;
    1. www.familjeliv.se/Forum-3-39/m13956846.html 
    2. www.familjeliv.se/Forum-3-39/m16802966.html 
    3. www.familjeliv.se/Forum-3-39/m20299331.html 
    4. www.familjeliv.se/Forum-3-39/m23425827.html
    5. www.familjeliv.se/Forum-3-39/m26885338.html
    6. www.familjeliv.se/Forum-3-39/m32132817.html 
    6. www.familjeliv.se/Forum-3-39/m37527895.html
    8. www.familjeliv.se/Forum-11-309/m40059656.html
    9. www.familjeliv.se/Forum-11-309/m42765681.html
    10. www.familjeliv.se/Forum-11-309/m45209504.html
    11. www.familjeliv.se/Forum-11-309/m47623302.html

Vårt hemliga krypin, bara för inbjudna läsare; exanimo.forum24.se/exanimo.html
    ♥ Simon ♥
  • Svar på tråden Matvägran på "riktigt", del 13
  • Skumboll

Hua, är ni där varje dag i veckan? Hur går det till? (bara nyfiken, du berättar såklart bara om du vill). Njä, det är väl inte så smart att läsa alla artiklar om allt som går fel på ALB. Men tänk också mycket mycket barn som behandlas och att det i de allra flesta fall går finfint.

♥ Simon ♥
  • En Dum En

Det  är ok. Först är vi hos psykologen en timme och leker. Sen efter det försöker jag få E att sova en timme. Kl 12.30 äter vi lunch. Då kämpar vi oss igenom en tallrik fil. Tror dom börjar inse att E är en svår nöt att knäcka. Han är envis till 1000 och ger sig aldrig. Jag är hans butler och clown som ska roa honom vid mattillfällena. Han är hemsk

• Skumboll

Låter ju jättespännande....not! Finns ju roligare saker att göra än att vara på sjukan varje dag. 

♥ Simon ♥
  • Preppy

En Dum En: Urk, det där låter tufft. Man har ju roligare saker att pyssla med om dagarna. Man får väl hoppas att ALB skärper till alla sina rutiner nu när det faktiskt gått så dåligt ett par gånger. Känns som att de måste det nu och då är det nog lugnt för er när det blir dax.

Skumboll: Hej hej! Skönt att febern är lägre i alla fall! Lite ot här men oj vilken fin tröja jag sydde färdigt idag. Till storflickan. Har inga batterier i kameran men jag hojtar när det finns bild. Är såååååå nöjd. Kom över ett sjukt tyg. Brunt med vita prickar och sen på ena halvan ett galet blommönster. Jag kliade mitt huvud i tygaffären vill jag lova. Sen kom jag på hur jag skulle göra......fortsättning följer.

• En Dum En

Ja det är ganska trist. Och lite kostsamt. Lunch varje dag, 50 kr i parkering/dag och bensinen dit.

• Skumboll

Pipen; Åh, vad nyfiken jag blir...! Visa mig!

En dum en; Men alltså, sånt borde väl sjukan stå för om ni måste vara där så ofta? {#lang_emotions_undecided}
    ♥ Simon ♥
  • Skumboll

jo tack, det har man ju fattat... inte rtt korvöre ska barnen kosta...

♥ Simon ♥
  • Skumboll
    michiara skrev 2010-03-24 09:39:41 följande:
    Halloj i tråden, hur har ni det en sån solig och härlig dag som denna *försöker låta klämkäck*
    Jorå vars... simon råkade visst smitta mig så jag känner mig lite mosig  i huvet. Så just idag kunde det gärna få snöa eller regna så jag slipper gå ut...
    Själv då?
    ♥ Simon ♥
Svar på tråden Matvägran på "riktigt", del 13