Inlägg från: Skumboll |Visa alla inlägg
  • Skumboll

Matvägran på "riktigt", del 13

Del 13! 

Tidigare trådar;
    1. www.familjeliv.se/Forum-3-39/m13956846.html 
    2. www.familjeliv.se/Forum-3-39/m16802966.html 
    3. www.familjeliv.se/Forum-3-39/m20299331.html 
    4. www.familjeliv.se/Forum-3-39/m23425827.html
    5. www.familjeliv.se/Forum-3-39/m26885338.html
    6. www.familjeliv.se/Forum-3-39/m32132817.html 
    6. www.familjeliv.se/Forum-3-39/m37527895.html
    8. www.familjeliv.se/Forum-11-309/m40059656.html
    9. www.familjeliv.se/Forum-11-309/m42765681.html
    10. www.familjeliv.se/Forum-11-309/m45209504.html
    11. www.familjeliv.se/Forum-11-309/m47623302.html

Vårt hemliga krypin, bara för inbjudna läsare; exanimo.forum24.se/exanimo.html
    ♥ Simon ♥
  • Svar på tråden Matvägran på "riktigt", del 13
  • Skumboll

Pipen; Nä, absolut inte! Tuttifrutti-neocate. URK!

Haha, vad härlig han är lilla A! Roligt att han frågar efter mat åtminstone.
    ♥ Simon ♥
  • Skumboll

Michi: Skicka hit en bit kladdkaka hörru! Jag är inget stort fan av frukost men godsaker skulle jag lätt kunna trycka i mig på mornarna....

♥ Simon ♥
  • Skumboll

Jag valde att inte kolla... håkan spyr jag på. Haha. Kanske tar mod till mig och tittar på något program senare, det är ju några kvar. 

Och ja, jag tror det var en dum ens man som ägde baren (en dum en, är du här??)
    ♥ Simon ♥
  • Skumboll

Jorå vars.... simon hade 40-41 graders feber tis-sönd. Igår hade den äntligen gått ner till 38, men ligger nog på samma idag (han har ju ett stort storkbett i pannan så jag ser på en gång om han har feber eller inte) Han är betydligt piggare men har en hemsk hosta och är slemmig som f*n och kräks fortfarande massor. Men det går i alla fall framåt. Bergis rs han åkt på men de gör ju inte så mycket mer på sjukan än vad vi gör hemma ändå så...

♥ Simon ♥
  • Skumboll

Ja, risken är väl rätt överhängande att han åker på någon annan skit...typ magsjuka...om vi åker in till akuten och det vill jag icke. 

♥ Simon ♥
  • Skumboll

En dum en; Såklart... men det blir väl bra tv...! Hur går det för er förresten?

♥ Simon ♥
  • Skumboll

Hua, är ni där varje dag i veckan? Hur går det till? (bara nyfiken, du berättar såklart bara om du vill). Njä, det är väl inte så smart att läsa alla artiklar om allt som går fel på ALB. Men tänk också mycket mycket barn som behandlas och att det i de allra flesta fall går finfint.

♥ Simon ♥
  • Skumboll

Låter ju jättespännande....not! Finns ju roligare saker att göra än att vara på sjukan varje dag. 

♥ Simon ♥
Svar på tråden Matvägran på "riktigt", del 13