Inlägg från: Skumboll |Visa alla inlägg
  • Skumboll

Matvägran på "riktigt", del 13

Pipen; Åh, vad nyfiken jag blir...! Visa mig!

En dum en; Men alltså, sånt borde väl sjukan stå för om ni måste vara där så ofta? {#lang_emotions_undecided}
    ♥ Simon ♥
  • Skumboll

jo tack, det har man ju fattat... inte rtt korvöre ska barnen kosta...

♥ Simon ♥
  • Skumboll
    michiara skrev 2010-03-24 09:39:41 följande:
    Halloj i tråden, hur har ni det en sån solig och härlig dag som denna *försöker låta klämkäck*
    Jorå vars... simon råkade visst smitta mig så jag känner mig lite mosig  i huvet. Så just idag kunde det gärna få snöa eller regna så jag slipper gå ut...
    Själv då?
    ♥ Simon ♥
  • Skumboll

Skönt med en paus på jobbet!

Nejdå... jag är bara lite tjock i halsen. 
    ♥ Simon ♥
  • Skumboll
    michiara skrev 2010-03-26 11:17:48 följande:
    nej det är du och jag
    Haha, det verkar inte bättre...
    ♥ Simon ♥
  • Skumboll

Hej pipen! Nej men hur kan du tro att vi är uttråkade? {#lang_emotions_dreamer}

Lycka till på hab, hoppas det blir något bra för er. 
    Här utlovades också snö idag, men ännu bara regn. {#lang_emotions_throwup}
    ♥ Simon ♥
  • Skumboll

Idag ringde de från hörsel- och balanskliniken... de hade fått några återbudstider så de undrade om vi kunde komma redan imorgon. Jo visst, jag känner mig bara inte så motiverad när jag inte förstår hur de ska lyckas göra ett vettigt hörseltest på honom. Blä! Jaja, det blir nog bra. 

Idag fick vi i alla fall storleverans av påsar till pumpen och har ett par lådor ståendes på postombudet med diverse sprutor, kopplingar och fan och hans moster. Vi fick dessutom tio sonder direkt i brevlådan, det var ju på tiden... 
    ♥ Simon ♥
  • Skumboll

En dum en; Vet du hur lång väntetid det är på knapp? Tänkte om du hört något...

♥ Simon ♥
Svar på tråden Matvägran på "riktigt", del 13