Matvägran på "riktigt", del 13
Har du testat att blanda vaniljsocker i nuran (ersättningen)?
Har du testat att blanda vaniljsocker i nuran (ersättningen)?
Pipen: UNDERBART!!!!!!! Eller, jag förstår ju att det inte är så roligt med en diagnos av något slag men jag tror man tar vad som helst bara man vet vad det är. Eller?
Bubbla: Jag skulle ge det lite tid, tänk på att han faktiskt haft en så svår infektion att han faktiskt legat i respirator! Du vet ju att han KAN äta, men jag förstår din stress över situationen.
Trulis: Klok liten tjej du har! Vem skulle inte vilja åka till thailand och stanna i sju veckor...
Pipen; Struts-läkarna som stoppar huvudet i sanden är nog alltför vanliga. Jag förstår vad du menar... man vill veta vad som är fel, få förståelsen och hjälpen som det medför samtidigt som man inte vill att det ska vara något livsfarligt.
Frisören; Du är så välkommen så!
Allvarligt, jag dör snart... eller går i alla fall å drar något gammalt över mig snart.
Pipen; Åh, men det hade ju jag kunnat berätta för dig (om jag bara visste att ni betalat för de 15 timmarna). Det står nämligen i skollagen och gäller i alla kommuner... fast det är klart, det är inga kommuner som frivilligt går ut med informationen så det är sällan något man vet om. Bara säga att ni ska ha det retroaktivt!
Pipen: jodå, det ska du få retro...du får nog vara hård men med tanke på att de undanhållit den informationen från dig så.