• Skumboll

Matvägran på "riktigt", del 13

Del 13! 

Tidigare trådar;
    1. www.familjeliv.se/Forum-3-39/m13956846.html 
    2. www.familjeliv.se/Forum-3-39/m16802966.html 
    3. www.familjeliv.se/Forum-3-39/m20299331.html 
    4. www.familjeliv.se/Forum-3-39/m23425827.html
    5. www.familjeliv.se/Forum-3-39/m26885338.html
    6. www.familjeliv.se/Forum-3-39/m32132817.html 
    6. www.familjeliv.se/Forum-3-39/m37527895.html
    8. www.familjeliv.se/Forum-11-309/m40059656.html
    9. www.familjeliv.se/Forum-11-309/m42765681.html
    10. www.familjeliv.se/Forum-11-309/m45209504.html
    11. www.familjeliv.se/Forum-11-309/m47623302.html

Vårt hemliga krypin, bara för inbjudna läsare; exanimo.forum24.se/exanimo.html
    ♥ Simon ♥
  • Svar på tråden Matvägran på "riktigt", del 13
  • En Dum En

Skumboll:
    det var på Görvälns slott dom hade mottagning. Hon var jättenöjd

• Frisören

Åååå snälla tjejer, håll tummarna för oss imorgon. Då har vi tre läkarbesök på raken och den allvarliga vägningen!

Jag tror dock att hon iaf inte har gått ner ngt mer. Tyvärr verkar det dessvärre ha börjat vända redan efter ca 3 dagars OK matintag...

Den som lever får se {#lang_emotions_wink}

• Skumboll
    En Dum En skrev 2010-05-04 18:56:41 följande:
    Skumboll: det var på Görvälns slott dom hade mottagning. Hon var jättenöjd
    Åh, vad kul!
    ♥ Simon ♥
  • Skumboll
    Frisören skrev 2010-05-04 22:18:11 följande:
    Åååå snälla tjejer, håll tummarna för oss imorgon. Då har vi tre läkarbesök på raken och den allvarliga vägningen! Jag tror dock att hon iaf inte har gått ner ngt mer. Tyvärr verkar det dessvärre ha börjat vända redan efter ca 3 dagars OK matintag... Den som lever får se
    Du ska se att det går bra, håller tummarna!
    ♥ Simon ♥
  • Preppy

Frisören: Håller tummar! Du får rapportera när ni kommit hem!

• Frisören

Hej!

Det gick över förväntan hos dr. Lyssna på det här, hon gick från 9018 ( jag hade fel vikt tydligen) till 9962 på 1 (!) vecka!!!!

Dom trodde att det var fel på vågen så vi gick till gastro och lånade deras- samma vikt{#lang_emotions_sunny}

Dessvärre verkar det som om hon dragit på sig en infektion igen och därmed kan vi räkna med en ny torr-period. Så vi bestämmde att hon ska få sond om det blir långvarit dvs. i hennes fall typ en vecka. Då kanske vi "tjänar" några gram och på så sätt får upp och stabiliserar hennes kurva.

Betapred hjälper super, men det blir ju en ond cirkel om hon ska behöva dem varje gång hon blir sjuk, dessutom är hon redan tillväxt hämmad ju.

Tror era tummhållningar hjälpte oss!!!

• Preppy

Frisören: Åhh vad roligt att se! Verkar som att ni fått en bra doktor med. De är guld värda!

• Preppy

Skumboll: Halloj! Jo vi har den ruttna förkylningen med hosta och feber och floder av snor. Tjejerna har fått gå tillbaka till skola och dagis men A är ju ganska kräkig. Oj vad lite jag sover. Somnar med nebunetten laddad med airomir i handen för att sedan vakna vid minsta grymtning. I natt var det bara 4 tillbud. SUCK.
    Vet du. Jag har fått se min son dricka något som han verkar tycka om, förrutom vatten. Typiskt nog var det MJÖLK. Blir så sur. Han verkade tycka att det var jättesmarrigt, visst det var kanske 20 ml han drack men han gillade det! Måste göra en lite längre belastning och testa om han verkligen är allergisk fortfarande men i natt var det ingen dans på rosor. Ska försöka hålla ut denna gång.
    Hur går det för er då? Har kollat i bloggen och sett den snart fina baksidan. KRAM

Svar på tråden Matvägran på "riktigt", del 13