Preppy skrev 2010-04-18 14:19:31 följande:
Hej!En Dum En: Tror du verkligen att det är bara psykiskt när han blir mindre benägen att äta när han är sjuk. Vår A äter ju inget men vi märker ju tydligt att han inte ens kan röra mat när han är sjuk. Är han frisk kan han tugga utan att hulka men har han feber så går det bara inte. Undra om våra barn har någon oupptäckt sjukdom som ger dem graviditetssymptom när de blir sjuka. Jag menar illamåendet. Det är faktiskt det enda jag kan jämföra det med. Då kunde man ju hulka av bara lukter....hmmmmmSkumboll: Morra på! Jag hejjar på er! Det måste ju gå att komma igenom spar och inkompetensväggen som kommunen satt upp. Jag vill att det ska vara så i alla fall.Hejja hejja hejja!Michiara: I like it! Bödel i rumpan, mycket mer irriterande än en böld....
Jag vet ärligt inte vad E håller på med. Försöker knäcka mig psykiskt???? Nu är det tredje gången han slutar äta. 3 gånger har han börjat äta fil. Han äter i en dryg månad sen slutar han och kniper ihop munnen stenhårt i 2 månader. Sen äter han fil i en månad, kniper stenhårt i 2 månader. Och nu har han ätit i en månad....
Och jag fick inte tag i gastro i fredags. Dom ringde inte tillbaks. Har ringt dom idag igen och väntar på att bli uppringd. Nu har han druckit 2-3 dl mjölk/dygn sen i tisdags. Super.
Storebror har ju vattkoppor så E kanske är "hemligt" sjuk utan att det syns. Han hade ju bara lite feber i tisdags i ca 3 timmar och sen dess har han varit som vanligt. I lördags vaknade han 22 på kvällen och kräktes 2 gånger. Sen var det bra. Han hade inte mått illa på dagen. Jag sliter mitt hår!!