En Dum En skrev 2010-04-19 18:32:19 följande:
Jag har ångest för operationen och sövningen och medicinering. Mitt förtroende för ALB är noll. Jag trodde jag skulle slippa operation för han åt så bra men det var bara en blåsning tydligen!!!! Sen vill jag inte att han ska ha en knapp med eventuella komplikationer....den kan åka ut och han kommer få ett fult ärr. Jag vill bara att han ska äta men det var tydligen för mycket begärt.
Ush vad jobbigt ni verkar ha det!
Här är det en ny matvägrarperiod=( Idag har hon tex. endast fått i sig 1dl äppeljuice med DuoCal och 150ml Nutra och 1 majskrok. Men hon kissar iaf så det känns ju skönt!
Jag har inte ens blivit erbjuden dropp när hon matvägrat trots att hon var så slut att jag inte fick liv i henne på 33h! Jag ville ha drop för att vända det hela- men icke! Men nu har vår läkare lagt in en anteckning om att hon SKA ha antingen dropp eller sond och inget snack om saken. Men än har vi inte böhövt det...
Tack vare att hon inte äter så har jag inte lyckats fått i henne sin singular på 3 dagar, detta har gjort att hon är hel risig i sin astma dessutom.
Och så gjorde jag världens miss igår. Hon hade då inte ätit sedan i fredags typ alls. Men hon verkade sugen på äpple och bad om äpple, vilket hon inte tål. Men jag blev desperat och gav henne äpple iaf. Hon åt hela 3 stycken! Ja och gissa vad som hände?
Full med utslag från topp till tå och världens diarré...
Typiskt att den ända hon faktiskt VILL äta är det hon INTE får