• Mosing

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Anceka, segt Jag har stora förväntningar på att det händer i natt. Mår illa, oklart varför men kanske fl-relaterat tänker jag. Har sovit 3 h på dagen idag, borde väl vara en bra uppladdning Om det inte händer på riktigt hoppas jag iaf på en natt utan förvärkar.

• Mosing

Anceka, äh, vi ses i sjukhuskorridorerna i morgon bitti Min lillskrutta somnade precis bredvid mig i soffan, bra mys inför bebisens ankomst

• Mosing

Äntligen! I natt klockan 03.24 föddes.. Närå. Ingen bebis här inte, men en god natts sömn så det får jag vara tacksam för. Har inte stigit upp än men känns som att jag mår mkt bättre idag (ej illa).

Anceka, så segt med fler förvärkar. Hoppas de gör nytta och att det snart snart snart är skarpt läge för dig!

Vi5, hon menade ta hål på hinnorna. Min mvc är ju även förlossning, även om de bara tar hand om förväntat okomplicerade fl (annars blir det SÖS vanliga fl som är en våning ner tror jag). Hinnsvepning har jag fått på överburenhetskontrollen förut och då kom T efter ett dygn.

Poison, enjoy!

• Mosing

Anceka, låter klokt. Kanske kan få en hinnsvepning (om du inte behöver sättas igång till och med)? Ska du in direkt?

• Mosing

Ja, 2 v får banne mig räcka Känns redan som mer än BF+5, eller vad tycker du Anceka? Jag är redo nu. Redo att bita ihop and face the pain. Är less på att allt är så obekvämt med magen!

• Mosing

Ingen bebis kom ut här i natt heller, även om jag hade lite förvärkar från fem-tiden. Jag låg och hejade på dem men de blev varken täta eller kraftiga. Kanske nästa gång... Och du, Anceka?

• Mosing

Japp, vi skulle haft i söndags. Jag tror igångsättning är senast 42+0 här i Sthlm. Dvs måndag 13 okt för mig/oss. Överburenhetskontroll görs 41+0 (eller dagen efter blir det nog för min del, ska ringa in på måndag och få en tid, gissningsvis på tisdag morgon).

• Mosing

Snow, det skulle förvåna mig STORLIGEN om det var jag som fick tvillingar

Poison, jag hoppas du spår rätt

• Mosing

Poison, jag önskar er lycka till med dopet redan nu, utifall att jag har annat för mig i morgon

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8