30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Någon bebis på G idag?
Någon bebis på G idag?
Nope, inget här...
Min bm har typ redan planerat för en igångsättning av mig i slutet av nästa vecka En light-variant där de tar hål på hinnorna, de gör inga "riktiga" där. Men jag tror inte det kommer behövas. Tippar på bebis i slutet av denna vecka el början av nästa. Ser varje dag som en vilobonus nu, hehe... Tror jag ska baka en drömrulltårta idag.
Resande, ja enligt bm skulle det vara allt som behövs (så ta med BB-väskan i så fall sa hon ). Anledningen till att jag är cool är ju egentligen att jag är så ocool när jag tänker på förlossningssmärtan Jag har så låg smärttröskel...
Anceka, jag också. Bor du i Sthlm? I så fall, vilket sjukhus?
Jag går på Södra BBs mvc och hoppas på att få föda där också (igen). Men överburenhetskontrollen görs på vanliga SÖS. Vem vet, vi kanske ligger och föder i samma hus då så småningom Idag har jag bakat, lagat mat, gjort lekdeg till barnen, gjort i ordning vagnen till bebis och nu sovit en stund. I morgon blir det nog städa i tvättstugan och garaget om det inte är bebisdags. Men jag börjar nå slutet på att göra-listan
Nr2, ingen erfarenhet att dela med mig av på den fronten. Härligt att ni är på G! Heja dig!
Grattis och bra jobbat nr2!
Jag hade massa förvärkar i natt, trodde definitivt att det var på G. Men icke. Nu har jag lämnat barnen och går och lägger mig igen.
Anceka, ja jag tänkte på dig Har sovit 2 h. Så skönt. Nu frukost!
Poison, så tråkigt att 15 h-regeln får såna konsekvenser för barnen. Vi har ju 30 h här och jag tänkte testa att fördela dem på 4 dagar denna termin ut, då blir barnen hemma på måndagar (ej valfri dag). Övriga dagar blir ju nästan normallånga då (8.30-16). Bra att tänka på maten (fika o sånt), men glöm inte att din reaktion säkert delvis beror på ditt tillstånd just nu, dvs lite sömn, mkt hormoner mm. Kram och hoppas det känns bättre snart!