30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Grattis Poison!
Grattis Poison!
Anceka, åh jag förstår. Ibland blir man oproportionerligt ledsen för saker och ting, och att bara två kan komma på kalaset förstår jag verkligen svider i mammahjärtat Håll ut sista veckorna nu! (Jag har fem...)
Chiqita, rör dilemmat alkoholkonsumtion på bröllopet? Jag skulle nog dricka men modest. Tror det är för tidigt för att ett eventuellt foster ska kunna ta någon skada. Ha så trevligt! Och hoppas naturligtvis att du är gravid Med första barnen blev jag initialt förkyld (och hade väldigt ont i halsen länge), men inte denna gång. Har faktiskt inte varit sjuk en enda gång under denna graviditet när jag tänker efter (peppar peppar).
Rekommenderar att bjuda över hela förskolegruppen på bullkalas en vardag (med personal) - sonen har redan önskat sig samma nästa år. Oerhört smidigt för oss föräldrar och alla nöjda och glada (och så slapp vi en massa presenter )
Chiqita, lovande!
Anceka, usch då. Jag är inte särskilt less, men bebisen bökar så jädra mkt... (Precis som sina syskon). Blir skönt med den på utsidan i stället
Resande, men jisses vilken läkare. Låter helt otroligt. Jag har inte gett ersättning till mina barn annat än lite komplement till T när han var 4-5 mån. Slutade amma dem helt vid ca 8-9 mån ålder och då åt de helt enkelt mat i stället. Tycker verkligen inte du behöver få i honom ersättning. Hoppas du känner dig stärkt av vår input
5 v till BF för mig idag. Mer sammandragningar nu, och magen i vägen när jag sitter. Annars är allt fint. Ser fram emot ledigheten dock (om 3 v)! Men inte förlossningen...
Haha, för den som tycker min graviditet gått fort kan jag upplysa om att jag varit gravid i princip hela 2014. Sen nyår alltså Ganska länge...
Anceka, mina har kommit på BF+12 resp +11 så jag förväntar mig ingen tidig bebis Och denna är rörlig fortfarande (som syskonen var också) Skönt att bara jobba en vecka till!
Inte ens min första gjorde det så jag funderar inte så mkt på det.
Anceka, lustigt, jag har också bilbesiktning och 4-årskontroll inbokat i väntan på bebis
Galia, jo visst gick förra förlossningen väldigt smidigt. Vågar jag hoppas på en likadan? Men det gör ju j-vligt ont hur som helst... Men jag är eg inte särskilt orolig, ut ska den ju och det handlar ju om förhållandevis få timmar i livet