M73 skrev 2010-04-25 09:46:12 följande:
Kan hoppa in o meddela att det inte är en myt att tuppar vaknar tidigt... så fort det ljusnar drar skrället igång så det gäller att de är instängda så det bllir ljuddämpning
Gabriel vaknar också så fort det blir ljust. Vi har rullgardin i hans rum, men nu funderar jag på att sätta upp något för balkongförnstret i hallen utanför också... Zzzzz.
Emsters mamma skrev 2010-04-25 07:16:48 följande:
Nä samma här... Druckit kaffe, surfat, lagt gårdagens tvätt i tumlaren, hjälpt Emma att gå med gåvagnen och inte minst testat nya läppglanset jag köpte igår för att pigga upp mig lite. Det var riktigt snyggt!
Jag satt och tittade på TV tillsammans med G tills L vaknade. Sedan hade man ju två buspojkar att hålla reda på så det blev inte ens frukost förrän halv åtta då L åt smörgås och G banan.
Lucas har för den delen lärt sig att klättra upp i Gabriels säng (resårmadrass på golvet) och i barnfåtöljerna vi köpt på IKEA. Men han har inte lärt sig klättra ner igen... I går lyckades han hamna på en kudde han hade i famnen när han klev ur fåtöljen, men i morse hade han ingen kudde när han lyckades ta sig ner utan att jag såg honom
. Får nog träna "rumpan först" litegrann här hemma
.