Milla: Grattis i efterskott till lillebrors första födelsedag!
Kul att det gick bra på senaste intervjun! Men så synd att det verkar köra ihop sig med barnomsorgen i början av maj...
Hoppas ni kan få hjälp av några så att det löser sig med jobbet. Ni har ingen föräldragrupp nu med L eller G där ngn kan rycka in som är föräldraledig nu?
Eller så hoppas vi att de ger dig vikariatet med start den 17 maj istället för den 1:a!
Lena: Grattis! Skönt att du nu sett att allt är bra med pyret i magen.
Minimalla: Jag har precis gjort debut som säljare på Tradera i helgen då mina auktioner gick ut. Molo och Villervalla sålde nästan pinsamt bra... Kläder utan "märke" säljer man nog med bäst förtjänst i ett ngt större "klädpaket" med många barnkläder i samma storlek (missa bara inte att ta tillräckligt betalt i frakt då) enligt vad jag uppfattat det som. Och isf skulle jag inte sätta 1 kr som utgångsbud utan högre så att det känns ok om det inte budas upp särskilt mkt. Tipset verkar även vara att lägga ut auktionen på em/kvällen på söndagar enligt tips jag läst mig till här på FL. Det är då många sätter sig och kollar, dels när auktionen läggs ut men ffa när sluttiden närmar sig.
aigee: Stackars liten!
Ego: Min lillplutt G lärde sig plötsligt krypa igår eftermiddag inne på storasysters rum!
Stora killen! Han har ju gungat och gungat på knän och händer sedan i början av februari och ÄNTLIGEN lossnade det så att han började flytta en hand/ett knä i taget. Så stolt och nöjd han såg ut - och så snabb han plötsligt har blivit!
O som är ålningsmästare kommer nog se sig omkrupen nu, kanske blir han motiverad till att börja krypa nu också?
Fast i dagsläget har han andra motoriska övningar för sig, han står nu när han håller i ngt (innan bara när han höll i våra händer) och han kan komma upp på knäna, dvs halvstående, själv. Däremot kommer han inte ner ifrån den positionen...