Assar: Nejdå, jag uppfattade det inte som att det är ständiga bråk, ingen fara. Det är väl bara så att de bataljer som finns i dagsläget i handgemäng-varianten blir mer verbala framöver helt enkelt. Och att det i perioder är mer osämja och i andra mindre.
Mmmm... som sagt, det var lite tungt att vara på promenad till dagis i vintras. Från att vara van vid barmark med lätt och smidigt Bugaboo roddade jag nu en syskonvagn med två liggdelar (på vardera 5,8 kg stycket - UTAN bebis i) och på det en ståbräda som minsann utgjorde rejält motstånd - och är ivägen...
En fröjd att pinna på nu med bara sittdelar - och ffa till dagis när ståbrädan är uppfälld.
juni: Usch, låter riktigt jobbigt. Hoppas magen är i bättre lag idag och inte urartat till ngn rejäl magsjuka.
Siggan: Grattis! inte för att magsjukemetoden är att rekommendera egentligen, men den är onekligen effektiv... det märkte även jag veckan före påsk. Dessvärre var det inte kilon jag ville blivit av med utan överskottshud, men den är kvar fortf...
Lena: Skoj att få outa den glada nyheten!
Hag nog glömt att hålla er uppdaterade om gossarnas motoriska utveckling. ÄNTLIGEN sitter G själv utan stöd också. Sent tycker jag, som VET att man inte ska jämföra men det är svårt att låta bli... Och han är inte helt jättestadig. Faller han så slår han sig alltid i huvudet, lillkillen. Men iom detta är han inte ngn bebis längre han heller. O roar sig med att försöka resa sig, än så länge kommer han bara upp på knäna...