-
-
Milla: Kanske var lite otydlig, när jag skrev att buffarna ändrat karaktär menade jag att de blivit starkare och mer som sparkar så jag är inte orolig bara glad
-
Norrland: instämmer med alla andra. De säger ju dessutom att illamående ska tyda på att man har mycket hormoner i kroppen och att det i sin tur innebär att det är troligare att det ska gå bra. Kramar och tumhållning!
Barbara: hoppas en natts sömn kan klara upp huvudet på mannen där hemma och stort lycka till på VUL i morrn!
Milla:
Persefone: måste bara höra med dig, har du också sådan extremt dålig smak i munnen. Så fort jag ätit något börjar den och äter jag fel sak blir den värre. Eller dålig.. okomfortabel kanske är en bättre beskrivning.. Har du ev något tips på hur man blir av med den? -
Malinkatarina: tror inte jag hälsat på dig förut.. Hej hej *vinkar*
-
Nä hade inte så med Agnes men däremot nu... Skönt för dig att du slipper det, mig håller det på driva åt skogen.. extremt enerverande...Älgen skrev 2011-10-31 09:15:49 följande:Nä det känner jag inte igen.
-
Barba: Verkligen en toppendag! Så glad att UL gick fint också! Hoppas att kvällen blir fin också och att ni njuter av lasagnen
-
Tror tomat och kivi bla är rätt starka eller har stark syra eller ngt så att det är lätt att reagera på det utan att eg vara allergisk. Jordgubbar varnar de ju också ofta för.
-
Zenobia: Jodå hon är på riktigt god väg. Till kvälls åt hon först middag bestående av en halv kotlett och potatissallad och en hel massa gurka i tillägg. Därefter toppade hon med inte bara en utan två flaskor välling :-O Dessutom försökte hon övertala mig att hon ville ha ännu mer välling när hon låg i sängen men se den gubben gick inte Som tur var gjorde hon både 1an och 2an på toaletten innan hon gick till sängs så förhoppningsvis är inte nattblöjan full av en "trevlig" överraskning i morrn
Minns inte om jag skrev här om gravidjackan jag tittade på hos LovelyMama, men köpte den i a fall och är supernöjd. Den satt perfekt, hade en mysig, fluffig, bred krage och förhoppningsvis håller den värmen också Dessutom var den snyggare i RL än på webbsidan och det är ju aldrig fel
-
*tipsar* fina nyheter i syskonkämpartråden
MrsFisk: usch för att känna sig sjuk...
Ego: å, idag när jag lämnade A på dagis fick jag höra massa mina ord om att hon alltid är så omtänksam och vårdande, tar hand om de andra barnen och inte är alls som den typiska 2-åringen. Sådant värmer i mammahjärtat -
Anna: tumhållning för morgondagen!
Persefone: vet andra som tog vaccin 2009 och fått veta att det ska räcka. Tog ju mitt då också så jag planerar inte att ta något nu..
Norrland: hoppas det går bra med dig! Kram!