30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Joelbitar var ett barnprogram i slutet av 80-talet - var inte någon favorit hos mig..
">
Joelbitar var ett barnprogram i slutet av 80-talet - var inte någon favorit hos mig..
">
Sara: Joppe - urk
Så, för den som är intresserad ligger blogginlägg uppe med bilder från dagens RUL
Norrland: Åh! Så förnedrigt att hon bokade fel och så extremt irriterande att de gav dig så dåligt bemötande. Skönt ändå att de gav dig en ny tid men usch vad arg jag hade varit i din sits. Du får se till att ta med dig din socialstyrelsebricka när du ska dit nästa gång.
Låter positivt med illamående ändå och jag håller mina tummar stenhårt för dig! Kramar
Milla Tack tack. När jag tänker efter var ju Agnes minst lika kickig och bollsinne har hon ju definitivt
Hoppas du får en fin semester Barb!
I morrn ska jag ge mig på att arbeta min första halvdag. Blir spännande att se hur det går men har klarat mig i från allt uppkast nu i nära 2 veckor, fortfarande svårt att äta vad som helst men börjar må bättre rent allmänt så detta ska nog gå vägen.
Hoppas alla haft en fin helg! Kramar!
Å vad många sjuklingar det verkar vara här inne nu. Hoppas alla snart kryar på sig och att nattsömnen kommer snart tillbaka igen.
Det där med infektioner i kroppen har jag inte så mycket kunskap om, men det är väl bara vid hög feber de vill att vi ska söka läkarhjälp som gravida...
Dagen har gått bra och jag har fått mer gjort än jag trodde att jag skulle. Kändes super Det enda egentliga problemet var väl vad jag skulle få i mig till lunch, men det blev lite gurka, lite tomat, 2 skivor skinka, lite räksallad (sådan påläggs) och en halv macka för att avslutas med en melonskiva.
Går det bra hela veckan så går jag upp till 75% arbete nästa.
Min lille buse har börjat med något nytt idag. Vet inte om han kickar eller trycker sig mot min blåsa, men det ilar till rätt vad det är och är inte helt skönt. Får hoppas han lägger av med det till i morrn.
Nu ska jag se till att lägga en lite överpigg A. Får se hur det går. hehe