30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Err gjorte ska vara gjorde
Err gjorte ska vara gjorde
Johanna:
Assar: ahh det stämmer, då portionerade jag i plastmuggar istället, såna engångs, och när maten hade fryst tryckte jag försiktigt ut de i fryspåsar som jag märkte och hade jag tur höll plastmuggarna så jag kunde diska och använda de igen
Barbara: uff din stackare, hoppas du slipper illamåendet längre än t 12e veckan..
För mig har jag upptäckt att vissa saker spyr jag alltid av så försök om möjligt hitta det som fungerar för dig och håll dig till det.. Produkter som innehåller/smakar äpple, mogen banan eller pasta har jag ex. inte pallat.. Mycket smakar päck så det undviker jag, men hemgjord fiskgryta och husmanskost har jag klarat bäst. Kramar!
Barb: usch för hela-dagen-illamående.. Det är det jag också lider av. Såg att ni har kolsyrat vatten på jobbet förresten, älskade att ta det i början av denna grav ihop med en klyfta lime. Mmm sååå gott var det! Klyftade upp och frös in så tog jag med en klyfta om dagen
Nu klarar jag nätt o jämnt att dricka vanligt vatten, te är äckligt (utom mynta, än så länge), läsk blir jag sugen på men mår dåligt efter en klunk.. För mig har det varierat vad som funkat, just nu är det apelsiner och isglass som gäller
Johlinn: spännande m smaksensationer! Då ska jag def helamma så länge som "Hurley" vill. Var ju så mysigt med Agnes i a fall
Pysslig: hahh! Nu slog du huvudet på spiken, just det namnet har vi diskuterat mycket sista dagarna! Är du synsk månne?
Evasha: skönt att slippa vela mer om amningen, fast tråkigt förståss..
Men hallå, musinvasion!?! Fy vad jobbigt... Och katt beställd.. Har de katter till beställning för sånt..? Eller, ni kanske planerar att skaffa en egen..? Coolt annars om det fanns/finns en tjänst där man kan beställa katt för naturlig musbekämpning.
Norrland: ja att det är en skröna kan jag skriva under på, har ju mått sämre den här gången och vet att jag väntar en grabb så.. Samtidigt har jag haft flera vänner som inte mått det minsta illa och fått pojkar så kanske det stämmer liiite, men inte för alla..
Grattis till lyckat VUL Pandora!
Anna: ska hålla mina tummar för dig i morrn!