Inlägg från: chiqita |Visa alla inlägg
  • chiqita

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Idag kom min man hem tidigare från jobbet men med en lite bister min, som sekunderna efter visade sig vara påklistrad och upp sken ett brett leende! Bakom ryggen hade han en bukett med underbara rosor. Agnes ska bli storasyster till en liten bror i April!!!!
    De hade visst skickat resultatet i början av veckan, men till vår gamla adress så det brevet hade vi nog aldrig fått se..
    Men weeeee!!!! Vi ska få en liten bebispojke i April!!!! Yipppie!!!

• chiqita

Skriv. Bara inget på fb... Vi ska berätta för Anders föräldrar i morrn när vi kommer dit

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09, Skrutt*n 5/4-2012..? *kärlek* ?°´¯)
  • chiqita

Ja helt underbart att det är en frisk bebis Känns lite ovant att det är en kille bara.. Jag tänker oftast på blivande föräldrar som pojk- eller flickmammor och jag tänkte senast idag att "jag är ju ingen pojkmamma".. Men jag är ju överlycklig att det är en frisk bebis i magen oavsett kön Får hoppas att det blir en väldigt snäll pojke, också har jag ju Agnes som hjälper mig att hålla styr på honom.

Tänk... Vi ska få en liten son..

• chiqita

Ååå efter att jag skrev mitt sista inlägg gråter jag av lycka. Vi ska få en liten son, en pojke!!! Gosh vad häftigt!!! Å så underbart!!!!

• chiqita

Fio: gott att jag inte är ensam om mina tankar. Men de har lagt sig nu när jag smält nyheten och allt känns bara fantastiskt, underbart, otroligt och sprudlande!
    Nu ska vi äta kinamat och njuta av vår glädje

• chiqita

Aigee: vad är det som hindrar dig?

Ååhh så söta ni är! Ja detta blev verkligen en av mina lyckligaste dagar!

• chiqita

Tusen tack för alla grattis!
    Nu har vi förberett ett tryck att stryka på Agnes t-shirt när vi ska till fammo och faffa, så får vi se om/när de lägger märke till det.
    Lägger upp bild i bloggen när den är klar

• chiqita

Hihi tack Lady
    Jo men som en väninna sa till mig igår så kunde Agnes lika gärna vara en pojke då vi ger henne en "könlös" uppväxt. Vi bejakar både de sk "killiga" sidorna och de "tjejiga" menade hon, och aktiv är hon ju också, sitter aldrig still många minuter

• chiqita

Håret har jag inget problem med, däremot har jag fått envis och ful acne över v mungipa.. Blöö.. Men det bjuder jag på, för det sägs ju att med tjejer blir man ful då de tar ens skönhet.. Med andra ord blir det en supersöt bebispojke då

• chiqita

Lycklig: så skönt att du är hemma igen och att de fick bukt på blödningen! Tack för grattis också

Barbara: ingefärste ska ju också vara bra så det går nog bra. För mig gav det dock rakt motsatt effekt så här är det bara myntate som gäller

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8